Voor een corso-buurtschap van het bloemencorso in Zundert (www.corsozundert.nl) zijn we momenteel bezig zijn met het realiseren van een nieuwe vaste bouwloods. Omdat er hier ook vergaderd zal gaan worden ben ik aan het onderzoeken wat er mogelijk is qua internetaansluiting:
Gebruik: Sporadisch(1 a 2x per week), in de zomermaanden actiever.
Verbruik: Beperkt, maar wil geen onverwachte kosten bij overschrijden datalimiet.
Mijn doel: zo laag mogelijke kosten op jaarbasis
De volgende opties heb ik gevonden:
1. Vaste aansluiting, dit zal dan wel nog aangelegd moeten worden door de provider (nu is het nog een bouwput).
Postcodecheck geeft aan dat alleen ADSL beschikbaar is. Het goedkoopste abonnementen zit op €30,- incl. btw per maand (via Tele 2).
2. 4G abbonement met Simkaartje. Bijvoorbeeld Data Sim Only via T-Mobile zakelijk - 16 GB voor €15,- excl. btw - dit is maandelijks bij te stellen.
Zijn er misschien nog andere mogelijkheden die ik ben vergeten?
Bestaat er zoiets als een non-profit tarief bij providers?
Gebruik: Sporadisch(1 a 2x per week), in de zomermaanden actiever.
Verbruik: Beperkt, maar wil geen onverwachte kosten bij overschrijden datalimiet.
Mijn doel: zo laag mogelijke kosten op jaarbasis
De volgende opties heb ik gevonden:
1. Vaste aansluiting, dit zal dan wel nog aangelegd moeten worden door de provider (nu is het nog een bouwput).
Postcodecheck geeft aan dat alleen ADSL beschikbaar is. Het goedkoopste abonnementen zit op €30,- incl. btw per maand (via Tele 2).
2. 4G abbonement met Simkaartje. Bijvoorbeeld Data Sim Only via T-Mobile zakelijk - 16 GB voor €15,- excl. btw - dit is maandelijks bij te stellen.
Zijn er misschien nog andere mogelijkheden die ik ben vergeten?
Bestaat er zoiets als een non-profit tarief bij providers?