Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

5000 mini raketjes

Pagina: 1
Acties:

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 10:20
@Tijs Hofmans

geek: 5000 miniraketjes zijn gelanceerd tijdens recordpoging op Apollo-jubileum

de video geeft een error:

Video unavailable
This video contains content from AFP, who has blocked it from display on this website or application.

Lijkt het niet leuk te vinden om embedded te worden helaas. :'(

corset wijzigde deze reactie 17-07-2019 14:13 (7%)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• MicGlou
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 15:52
Bij mij werkt het prima...

• corset
In de comments staat nu ook dat het inmiddels gefixed is ;) maar dat was nadat ik deze had gepost

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Xtuv
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 13:09

Xtuv

Redacteur
Video is vervangen :)

• corset
ik zag het inderdaad gelijk na het posten van het topic :) thanks!

• Tijs Hofmans
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 17:55

Tijs Hofmans

Redacteur
Is inmiddels aangepast ja, had het ook pas door nadat ik had geëmbed. Lekker lame van AFP...

• Banix
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 22-08 11:59
@Xtuv @Tijs Hofmans misschien ook even een linkje plaatsen naar een stukje over het wereldrecord van de nederlandse school (het teylingen college? dat is toch leuk om te weten?

bijvoorbeeld deze: https://www.omroepwest.nl...anden-van-Noordwijkerhout

Banix wijzigde deze reactie 17-07-2019 14:25 (31%)

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True