over een tijdje neem ik intrek in een nieuwbouwhuis. Ik wil daarbij een nieuwe installatie hebben.
nu heb ik een aparte TV kamer waarin het volgende staat:
- Hitachi PJ-100TX projector
- Harman Kardon AVR435 - geen HDMI en analoog circuit defect
- 4 * Infinity reference 81 Mk2
- zelfbouwsub op basis van BK10
- Dune D1 mediaspeler
in de woonkamer staat een oude 40" samsung TV met een apple TV 3
de projector wordt niet meer gebruikt in het nieuwe huis, de receiver wordt vervangen door een HDMI exemplaar, en ik wil eigenlijk niet meer 4 van die lompe zuilen in de woonkamer hebben staan.
De TV moet groter, omdat de kijkafstand ook groter wordt. De woonkamer is 6 meter breed en 5 meter diep.
Ik wil dus het meeste vervangen. Voor het budget wil ik het beste kopen. Hierbij ben ik nu afgegaan op reviews.
Budget is het volgende: 800 TV, 500 receiver, 900 speakers. Dit is indicatief, en kan verschoven worden. Al met al kom ik dus iets boven de 2000 euro uit.
Eisen TV: Groter dan 50 inch. Goed beeld zonder gebruik te hoeven maken van digitale verbeteringen.
Eisen Receiver: goed geluid, spotify,
Eisen speakers: Goed geluid, liever geen zuilen
Het volgende heb ik bedacht:
Receiver: Sony STR-DN1080
Speakers: Dali Vektor 2 + Vektor Vocal + eigen sub houden of de Teufel system 4 THX
TV: Panasonic TX55FXW724
de Dune en ATV3 evenals een pickup blijf ik houden.
zijn er opmerkingen en of alternatieven?
nu heb ik een aparte TV kamer waarin het volgende staat:
- Hitachi PJ-100TX projector
- Harman Kardon AVR435 - geen HDMI en analoog circuit defect
- 4 * Infinity reference 81 Mk2
- zelfbouwsub op basis van BK10
- Dune D1 mediaspeler
in de woonkamer staat een oude 40" samsung TV met een apple TV 3
de projector wordt niet meer gebruikt in het nieuwe huis, de receiver wordt vervangen door een HDMI exemplaar, en ik wil eigenlijk niet meer 4 van die lompe zuilen in de woonkamer hebben staan.
De TV moet groter, omdat de kijkafstand ook groter wordt. De woonkamer is 6 meter breed en 5 meter diep.
Ik wil dus het meeste vervangen. Voor het budget wil ik het beste kopen. Hierbij ben ik nu afgegaan op reviews.
Budget is het volgende: 800 TV, 500 receiver, 900 speakers. Dit is indicatief, en kan verschoven worden. Al met al kom ik dus iets boven de 2000 euro uit.
Eisen TV: Groter dan 50 inch. Goed beeld zonder gebruik te hoeven maken van digitale verbeteringen.
Eisen Receiver: goed geluid, spotify,
Eisen speakers: Goed geluid, liever geen zuilen
Het volgende heb ik bedacht:
Receiver: Sony STR-DN1080
Speakers: Dali Vektor 2 + Vektor Vocal + eigen sub houden of de Teufel system 4 THX
TV: Panasonic TX55FXW724
de Dune en ATV3 evenals een pickup blijf ik houden.
zijn er opmerkingen en of alternatieven?