Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

muis maakt mijn pc continu ''wakker''

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een logitech g502. wanneer ik mijn pc op standby of slaapstand heb staan en mijn muis per ongeluk aanklik, wordt mijn pc meteen uit de slaap of standby stand gezet. ik heb alle powermanagement opties doorgenomen, zodat mijn muis niet zomaar mijn pc ontwaakt. daarnaast heb ik ook de setting in mijn bios veranderd, zodat usb porten niet zomaar mijn pc ontwaakt. echter, werkt dit nog steeds niet... heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

alvast bedankt!

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-11 21:51

Liveshort

Certified Crazy Person

Hiervoor moet je waarschijnlijk in je BIOS zijn. Meestal heet het iets van wake-up on USB ofzo. Wel even opletten, het kan zijn dat phantom power (het leveren van spanning als de PC uitstaat, bijvoorbeeld om je telefoon op te laden met je USB poorten) dan ook niet meer werkt.

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

Verwijderd

Topicstarter
Liveshort schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 17:24:
Hiervoor moet je waarschijnlijk in je BIOS zijn. Meestal heet het iets van wake-up on USB ofzo. Wel even opletten, het kan zijn dat phantom power (het leveren van spanning als de PC uitstaat, bijvoorbeeld om je telefoon op te laden met je USB poorten) dan ook niet meer werkt.
ik had dat al uitgeschakeld, maar op een of ander manier kan mijn muis nog steeds mijn pc uit zijn slaap of standby stand halen

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Device Manager --> Mice --> [jouw muis] --> properties --> Power Management --> Allow this device to wake the computer.
En dat moet je uitvinken... :Y

Mooie Plaatjes   

Verwijderd

Topicstarter
ehtweak schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 08:58:
Device Manager --> Mice --> [jouw muis] --> properties --> Power Management --> Allow this device to wake the computer.
En dat moet je uitvinken... :Y
Had ik al als eerste gedaan.. maar is ook niet gelukt

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:04
Power & sleep -> additional power settings -> Choose what the power button does -> Change settings that are currently unavailable, fast startup uitzetten.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Verwijderd

Topicstarter
haarbal schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 22:01:
Power & sleep -> additional power settings -> Choose what the power button does -> Change settings that are currently unavailable, fast startup uitzetten.
Dit heeft gewerkt!!! bedankt!
Pagina: 1