Namezero mail down

Pagina: 1
Acties:

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vanmorgen kon ik nog gewoon inloggen op Namezero webmail, onderdeel van mijn Namezero Plus pakket.

Toen kwam ik er achter dat alle personalities en alle externe POP3 "ophaal" adressen waren gewist. Misschien geldt dat ook wel voor alle mail die ik nog had in andere mappen dan de Inbox, die nu leeg was.

Op dit moment kan ik zelfs helemaal niet meer inloggen bij Namezero webmail en via POP3 toegang krijg ik nu helemaal geen verbinding meer, terwijl ik eerst nog wel een foutmelding kreeg...

Weet iemand hier meer over of hebben anderen hier ook last van :?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

probeer eens een mail aan namezero....

• AtHomer
  • Niet online
Op zaterdag 28 juli 2001 14:34 schreef Magio het volgende:
probeer eens een mail aan namezero....
Die zullen ze inderdaad binnenkort van mij ontvangen ja. Maar dan duurt het toch weer even, dus ik dacht ik vraag hier eerst.

(En om van anderen te horen of ze er ook last van hebben of dat het heel misschien wel aan mij ligt.)

Verwijderd

Ga gewoon niet bij NameZero. Er komen zoveel klachten en onzin topics over dat het gewoon niet meer leuk is. Altijd maar NameZero, ik dacht dat Tweakers wel een beetje kwaliteit wilde.

• AtHomer
  • Niet online
Op zaterdag 28 juli 2001 14:57 schreef NewAgePerformance het volgende:
Ga gewoon niet bij NameZero. Er komen zoveel klachten en onzin topics over dat het gewoon niet meer leuk is. Altijd maar NameZero, ik dacht dat Tweakers wel een beetje kwaliteit wilde.
Ik ben zeer tevreden over de diensten van Namezero. Dit is de eerste keer dat ik een klacht over ze heb. Ik kan Namezero dus nog wel kwaliteit noemen.

Maar heeft iemand anders met Namezero Plus hier ook last van misschien?

• AtHomer
  • Niet online
Het probleem is inmiddels opgelost :). Alle settings waren ook weer terug. Ze waren dus een backup aan het terugzetten waarschijnlijk.

Pagina: 1