ik heb allemaal casemod's gezien met fannetjes in de zij kant leuk dacht ik maar nu wil ik er ook een in me zijpaneel maar hoe krijg je het zijpaneel er dan weer uit als je de fan erop hebt
Je kan de fan aan een stekker zetten. Dus stekker eruit als je de zijkant los moet hebben. Je kan ook de fan op een steun zetten achter de zijkant. Dus niet vastzetten aan het zijpaneel maar op zijn eigen standaard/steun.
Verwijderd
Of je schroeft ze dus gewoon in je zijpaneel... moet je geoon niet zulke hele dikke nemen... koelers that is...
Check anders effe mijn site...
www.casemodding.sucks.nl
www.casemodding.sucks.nl
ga eerste leren wat een "centrale verwerkings eenheid" is.Op zaterdag 28 juli 2001 14:53 schreef roelandstoter het volgende:
Of je schroeft ze dus gewoon in je zijpaneel... moet je geoon niet zulke hele dikke nemen... koelers that is...
www.casemodding.sucks.nl
een cetrale verwerkings eenheid (central processing unit ofwel CPU) is ALLEEN de processor (de duron/athon types zeg maar, een GPU (graphic processing unit) is voor de videocard.)De computer bestaat uit een Centrale Verwerkings Eenheid (de kast) met daarin vele onderdelen: harde schijf, voor opslag, geheugen voor tijdelijk opslag en processor voor de rekentaken. Nou kun je de snelweg tussen de processor en het geheugen vergrootten door te overklokken. Het verkeer over deze bus is het meest intensief van de hele computer
Ik heb ook een fan in m'n zijpaneel gebouwed.
Dit paneel moet standaard van achter naar voren in de kast geschoven worden.
Met een fan aan de binnenkant gaat dit dus niet meer.
Ik heb de steuntjes die in de rail vallen aan de bovenkant van het zijpaneel eraf geslepen. Ik heb daar 2 gaatjes geboord en in de kast ook, en daar m5 draad in getapped.
Nu zet ik dus het zijpaneel eers van onderen in de rails en schroef hem van boven vast.
Ik heb de steuntjes die in de rail vallen aan de bovenkant van het zijpaneel eraf geslepen. Ik heb daar 2 gaatjes geboord en in de kast ook, en daar m5 draad in getapped.
Nu zet ik dus het zijpaneel eers van onderen in de rails en schroef hem van boven vast.
ikbegin denk ik eerst maar met een simpel raampje
Verwijderd
Handy dat ga ik zeker overwegen, ik heb een hq-08 en daar moeten 2 120mm papst in de zijkant(intake)Op zaterdag 28 juli 2001 15:14 schreef McLambo het volgende:
Ik heb ook een fan in m'n zijpaneel gebouwed.
Verwijderd
Epsilon, die uitleg is voor nitwits... en bij hun computer cursussen, wordt de centrale verwerkingseenheid de computerkast met inhoud mee bedoelt... vandaar..
Ik ben het echter wel met je eens dat de CPU de centrale verwerkingseenheid is,maar ja,... anders raken ze een beetje in de war...
<edit> 1. Homepage aanpassen........ </edit>
Ik ben het echter wel met je eens dat de CPU de centrale verwerkingseenheid is,maar ja,... anders raken ze een beetje in de war...
<edit> 1. Homepage aanpassen........ </edit>
Pagina: 1