Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
ERP systeem, browsen, lichte 3D taken (CAD/CAM renders)
Het systeem is bedoeld voor het bedrijf waar ik werk, deze is voor een productieruimte waar CAD/CAM programma's worden gedraaid. Deze eisen zeer matige 3D rekenkracht. (een HD4000 voldoet nu net aan).
Als dit systeem goed werkt komen er waarschijnlijk 10 bij.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Beste bang for buck
Wat verwacht je van ons?[i]
Werken deze componenten samen? (bios, chipset, processor, ram geheugen) Ik ben niet enorm verdiept in AMD builds. Afgelopen jaren alleen maar Intel builds gemaakt.
Hebben jullie misschien een alternatief voor de behuizing? Ik heb deze gekozen omdat hij klein, zakelijk en een voeding van 350 watt heeft, maar het is er eentje uit 2015. Misschien dat er een mooier alternatief is. Er komt hoogst waarschijnlijk een monitor op te staan, maar in theorie kan de kast ook achter de monitor staan als deze klein genoeg is.
Edit:
Misschien dat dit beter geheugen is icm Ryzen?
pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2C3000C16
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
ERP systeem, browsen, lichte 3D taken (CAD/CAM renders)
Het systeem is bedoeld voor het bedrijf waar ik werk, deze is voor een productieruimte waar CAD/CAM programma's worden gedraaid. Deze eisen zeer matige 3D rekenkracht. (een HD4000 voldoet nu net aan).
Als dit systeem goed werkt komen er waarschijnlijk 10 bij.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Beste bang for buck
Wat verwacht je van ons?[i]
Werken deze componenten samen? (bios, chipset, processor, ram geheugen) Ik ben niet enorm verdiept in AMD builds. Afgelopen jaren alleen maar Intel builds gemaakt.
Hebben jullie misschien een alternatief voor de behuizing? Ik heb deze gekozen omdat hij klein, zakelijk en een voeding van 350 watt heeft, maar het is er eentje uit 2015. Misschien dat er een mooier alternatief is. Er komt hoogst waarschijnlijk een monitor op te staan, maar in theorie kan de kast ook achter de monitor staan als deze klein genoeg is.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 3 2200G Boxed | € 80,40 | € 80,40 |
| 1 | Moederborden | Asus Prime A320M-K | € 49,- | € 49,- |
| 1 | Behuizingen | Chieftec FN-03B | € 74,74 | € 74,74 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws 4 F4-2800C16D-8GRR | € 39,99 | € 39,99 |
| 1 | Solid state drives | Crucial BX500 240GB | € 27,76 | € 27,76 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 271,89 | ||
Edit:
Misschien dat dit beter geheugen is icm Ryzen?
pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2C3000C16
[ Voor 9% gewijzigd door rickyy op 16-07-2019 11:40 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA