Ik zoek:
Advies over het upgraden van mijn gpu, ik merk dat ik in de nieuwste games niet de 60+ fps kan raken op 2K 144Hz.
Wat is je budget?
Mijn oude gpu ga ik verkopen aan een Tweaker die hem 2e hands wilt hebben voor een leuk prijsje. En aangezien de RTX 2070 Super ongeveer 600,- kost, laten we dat als budget aanhouden.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb nu al jaren Nvidia kaarten gehad, maar ik sta open om van team te veranderen als dit meer bang voor mijn buck geeft.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige systeem:
Heb zelf natuurlijk al wat rondgekeken, ik heb ondervonden dat op dit moment de AMD 5700XT of de Nvidia RTX 2070 Super zou moeten voldoen aan mijn specificaties. Nu zijn van beide de 3e partij kaarten nog niet op de markt. Ik hoorde dat die van AMD een stuk beter zouden moeten gaan koelen.
Ik heb eigenlijk twee vragen:
1: Zou ik voor team AMD of team Nvidia gaan, en dan welke kaart?
2: Welke 3e partij hebben jullie de beste ervaringen mee? Heb zelf MSI en Evga gehad tot nu toe en die waren eigenlijk altijd prima. Maar maakt dit echt veel uit?
Ik hoor graag jullie reacties.
Advies over het upgraden van mijn gpu, ik merk dat ik in de nieuwste games niet de 60+ fps kan raken op 2K 144Hz.
Wat is je budget?
Mijn oude gpu ga ik verkopen aan een Tweaker die hem 2e hands wilt hebben voor een leuk prijsje. En aangezien de RTX 2070 Super ongeveer 600,- kost, laten we dat als budget aanhouden.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb nu al jaren Nvidia kaarten gehad, maar ik sta open om van team te veranderen als dit meer bang voor mijn buck geeft.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige systeem:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 216,27 | € 216,27 |
1 | Moederborden | MSI X470 Gaming Pro | € 132,- | € 132,- |
1 | Videokaarten | EVGA GeForce GTX 1070 FTW GAMING ACX 3.0 8GB | € 538,99 | € 538,99 |
1 | Behuizingen | NZXT H500 Zwart | € 70,05 | € 70,05 |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 148,39 | € 148,39 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3000C15 | € 82,90 | € 82,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 81,- | € 81,- |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo 250GB | € 78,90 | € 78,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.348,50 |
Heb zelf natuurlijk al wat rondgekeken, ik heb ondervonden dat op dit moment de AMD 5700XT of de Nvidia RTX 2070 Super zou moeten voldoen aan mijn specificaties. Nu zijn van beide de 3e partij kaarten nog niet op de markt. Ik hoorde dat die van AMD een stuk beter zouden moeten gaan koelen.
Ik heb eigenlijk twee vragen:
1: Zou ik voor team AMD of team Nvidia gaan, en dan welke kaart?
2: Welke 3e partij hebben jullie de beste ervaringen mee? Heb zelf MSI en Evga gehad tot nu toe en die waren eigenlijk altijd prima. Maar maakt dit echt veel uit?
Ik hoor graag jullie reacties.