Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carracio88
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-03 19:59
Sinds ongeveer 3 jaar heb ik een Nokia 5. Best tevreden, ook al moest mijn eerste Nokia 5 na een week geruild worden vanwege ruis. Nu heb ik een volgend probleem.

Als ik mijn telefoon gebruik dan lijkt het alsof mijn scherm een eigen wil heeft. Ik zie bijvoorbeeld soms dat er op een knop van een website wordt geklikt terwijl ik het scherm niet eens aanraak. Of als ik ergens op klik dat ie mijn klik net ergens anders registreert en bijvoorbeeld een nieuw tabblad opent. Het scherm werkt dus niet lekker meer. Maar ik vroeg mij af: is dit echt het scherm en kan ik kijken of het scherm vervangen kan worden, of is het iets met het systeem?

Ik heb zelf al de telefoon teruggezet nar fabrieksinstellingen, dat hielp niet. Ook heb ik mijn telefoon opgestart in veilige modus. Dit leek even voor verbetering te zorgen, maar uiteindelijk toch niet.

Een ding dat ik mogelijk als oorzaak zie, is dat ik een tijdje het scherm lang aanliet. Ipv dat het scherm na 30 sec. uitging, stelde ik 'm in op 30 minuten. Dat heb ik een paar dagen zo gedaan. Kan er daarbij iets mis zijn gegaan?

...

Beste antwoord (via rens-br op 16-07-2019 10:33)

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
De Nokia 5 is in juli 2017 gereleased, je telefoon kan dus niet ouder zijn dan twee jaar. Ik denk dat je scherm defect is. Het loont de moeite om aanspraak te maken op garantie. Je kunt dit doen via de My Phone app op je telefoon.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
De Nokia 5 is in juli 2017 gereleased, je telefoon kan dus niet ouder zijn dan twee jaar. Ik denk dat je scherm defect is. Het loont de moeite om aanspraak te maken op garantie. Je kunt dit doen via de My Phone app op je telefoon.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Carracio88 ik heb je titel even aangepast, zodat het iets duidelijker is.

Verder lijkt mij dit inderdaad een probleem met het scherm zelf te zijn. Je kan dus aanspraak maken op de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carracio88
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-03 19:59
Ah, daar had ik eigenlijk niet aan gedacht. Ik dacht dat mijn telefoon al drie jaar oud was, blijkbaar gaat de tijd soms toch niet zo snel als gedacht. Ik ga straks even naar de winkel.

[ Voor 15% gewijzigd door Carracio88 op 16-07-2019 10:24 ]