Dag,
Ik stel deze vraag omdat ik met GTA V last heb van textures die traag inladen (zie afbeelding).
Het is een frisse instalatie (1 uur geleden geinstalleerd) dus het komt niet door mods o.i.d en het spel draait op een ssd en er staat niks anders op die ssd.
Ik speel het spel weer sinds ongeveer een jaar en toen had ik het nog niet dus ik dacht dat wellicht mijn pc nu te verouderd is? Wat mij ook opvalt wanneer dit gebeurt is dat de cpu constant op 100% en de gpu rond de 60% (al zit ie op de afbeelding net op 98%). Mijn fps is 70+.
Mijn specs
- I5 6400
- GTX 970
- 8GB ram (DDR4, 2133 MHz)
- SSD Samsung 860 QVO 1TB (hier draait gta op)
- Cooler Master GM G550M
Wat heb ik zelf al geprobeerd
- Gta opnieuw geinstalleerd
- SSD defragmenteren
- Tijdens het spelen via taakbeheer het gta-process prioriteit hoog gegeven
Ik stel deze vraag omdat ik met GTA V last heb van textures die traag inladen (zie afbeelding).
Het is een frisse instalatie (1 uur geleden geinstalleerd) dus het komt niet door mods o.i.d en het spel draait op een ssd en er staat niks anders op die ssd.
Ik speel het spel weer sinds ongeveer een jaar en toen had ik het nog niet dus ik dacht dat wellicht mijn pc nu te verouderd is? Wat mij ook opvalt wanneer dit gebeurt is dat de cpu constant op 100% en de gpu rond de 60% (al zit ie op de afbeelding net op 98%). Mijn fps is 70+.
Mijn specs
- I5 6400
- GTX 970
- 8GB ram (DDR4, 2133 MHz)
- SSD Samsung 860 QVO 1TB (hier draait gta op)
- Cooler Master GM G550M
Wat heb ik zelf al geprobeerd
- Gta opnieuw geinstalleerd
- SSD defragmenteren
- Tijdens het spelen via taakbeheer het gta-process prioriteit hoog gegeven
[ Voor 10% gewijzigd door NerdNerd op 15-07-2019 23:42 ]