putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
ik vind het slim bedachtOp zaterdag 28 juli 2001 14:13 schreef Infinitive het volgende:
Want noem je bij diablo2 een cheat?
Iemand die D2 op LAN speelt en daarna op open battlenet kan op een niet-cheat manier toch aardig cheaten.
Als je tijdelijk een nieuwe karakter aanmaakt die je de game kan laten hosten dan kan je met je lvl zoveel karakter snel de eerste quest oplossen en er een skill-punt bijkrijgen. Doet dit een stuk of 40 keer en je hebt een aardig ventje.
Maar heb je nu wel/niet gecheat? En als je bijvoorbeeld trade met andere spelers via battlenet, heb je dan eigenlijk ook niet gecheat? Hetzelfde effect zou je n.m.l. ook met zo'n trainer progje kunnen bereiken...
is dit een cheat of niet?
maar cheat vind ik het niet
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Als je met een prog een speler aanmaakt en je geeft hem de stat/str enz dat is cheat
Als je trade in battle.net met andere dan is dat niet cheat tenzij je dingen van hem trade die gehacked zijn
Als je je speler lvl 99 maakt en verder niks veranderd danis dat ook cheat
Als je trade in battle.net met andere dan is dat niet cheat tenzij je dingen van hem trade die gehacked zijn
Als je je speler lvl 99 maakt en verder niks veranderd danis dat ook cheat
Werkt dat dan?Op zaterdag 28 juli 2001 14:13 schreef Infinitive het volgende:
Als je tijdelijk een nieuwe karakter aanmaakt die je de game kan laten hosten dan kan je met je lvl zoveel karakter snel de eerste quest oplossen en er een skill-punt bijkrijgen.
Op closed battlenet werkt dat namelijk niet (waarom lijkt me nogal logisch
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Je kan de 1e quest maar 1x doen
je lijkt wel een van die duitsers die op bnet zitten, die willen je book of skill enzo gaan kopen
Zo bedoel ik het niet.
Maar voor zover ik weet, als iemand anders het spel host kan iemand die de quest al uit heeft gespeeld 'm nog een keer doen. (nog niet getest overignes).
Dus als je een LAN hebt kan je zo elke keer dat hol in duiken (met een lvl zoveel karakter loop je gewoon langs de ventjes heen) en de populatie uitroeien. Even bij die oma langs en hup een skill punt erbij.
Dat is niet erg eerlijk... en dit kan je in princiepe elke keer doen want je maakt op de host-pc elke keer een nieuw karakter aan.
Trouwens, zo'n potion of life, die is op een of andere manier beschermd. Deze kan je alleen drinken als je de quest al hebt opgelost.
En wat denk je van deze: je bent met een bepaald type ventje op lvl zoveel aanbeland en je denkt maar eens een andere te proberen. Je gebruikt dan zo'n editor om je klasse te veranderen, je skills en stats (nix erbij, alleen veranderen).
Maar voor zover ik weet, als iemand anders het spel host kan iemand die de quest al uit heeft gespeeld 'm nog een keer doen. (nog niet getest overignes).
Dus als je een LAN hebt kan je zo elke keer dat hol in duiken (met een lvl zoveel karakter loop je gewoon langs de ventjes heen) en de populatie uitroeien. Even bij die oma langs en hup een skill punt erbij.
Dat is niet erg eerlijk... en dit kan je in princiepe elke keer doen want je maakt op de host-pc elke keer een nieuw karakter aan.
Trouwens, zo'n potion of life, die is op een of andere manier beschermd. Deze kan je alleen drinken als je de quest al hebt opgelost.
En wat denk je van deze: je bent met een bepaald type ventje op lvl zoveel aanbeland en je denkt maar eens een andere te proberen. Je gebruikt dan zo'n editor om je klasse te veranderen, je skills en stats (nix erbij, alleen veranderen).
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Het is niet mogelijk om de Den of Evil quest steeds opnieuw te doen...Op zaterdag 28 juli 2001 14:58 schreef Infinitive het volgende:
Als je de quest 1 x gedaan hebt is et finished, en kan je het NIET opnieuw doen, ook al heeft de host de quest nog niet gedaan, het is onmogelijk om dat te doen..
En iedereen op open bnet cheat toch al..
Dat wist ik niet (nog niet getest).
Maar de andere quests (die wat verder in het spel zijn) hoe zit het daarmee?
Je kan ook met een ventje naar net voor die quest gaan, dan een kopietje van je save-dir maken, deze het spel laten hosten, je andere ventje de quest laten uitspelen via LAN, en daarna de save-dir weer terug-zetten en dan je andere ventje weer de quest laten spelen, etc.
Of kan je als een ander de game host, niet meer met de quests die hij nog moet oplossen mee doen? (in tegenstelling tot wat ik gehoord heb)
Maar de andere quests (die wat verder in het spel zijn) hoe zit het daarmee?
Je kan ook met een ventje naar net voor die quest gaan, dan een kopietje van je save-dir maken, deze het spel laten hosten, je andere ventje de quest laten uitspelen via LAN, en daarna de save-dir weer terug-zetten en dan je andere ventje weer de quest laten spelen, etc.
Of kan je als een ander de game host, niet meer met de quests die hij nog moet oplossen mee doen? (in tegenstelling tot wat ik gehoord heb)
Je kan hem wel meehelpen, maar je krijgt er geen reward meer voor..
OK, nu snap ik het.
Als de host de quest nog niet gedaan heeft, kan je er wel aan meedoen (zie je 'm dan ook in je quest-log als nog niet gedaan?), je krijg alleen de rewards niet.
Maar goed, ik zal thuis wel eens kijken hoe het precies zit.
Dus als je de horadric malus oppakt en je brengt 'm naar Charsie (en je hebt die quest op de zelfde moeilijkheidsgraad al eens uitgespeeld) krijg je de imbue niet. Wat ik me dan afvraag, degene die de quest nog niet heeft uitgespeeld en die in jouw party zitten, krijgen zij dan allemaal een imbue erbij?
Maar laat anders maar zitten. Ik ga morgen het met iemand multiplayer spelen die nog niet zo ver in het spel gevordert is, dan merk ik het vanzelf.
Als de host de quest nog niet gedaan heeft, kan je er wel aan meedoen (zie je 'm dan ook in je quest-log als nog niet gedaan?), je krijg alleen de rewards niet.
Maar goed, ik zal thuis wel eens kijken hoe het precies zit.
Dus als je de horadric malus oppakt en je brengt 'm naar Charsie (en je hebt die quest op de zelfde moeilijkheidsgraad al eens uitgespeeld) krijg je de imbue niet. Wat ik me dan afvraag, degene die de quest nog niet heeft uitgespeeld en die in jouw party zitten, krijgen zij dan allemaal een imbue erbij?
Maar laat anders maar zitten. Ik ga morgen het met iemand multiplayer spelen die nog niet zo ver in het spel gevordert is, dan merk ik het vanzelf.
Als je de quest van de imbue al hebt gedaan kan je die hamer niet eens oppakken volgens mij
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
uhm 40 keer de eerste act gaan doen heeft totaal niets.
De meest bekende cheat is het gebruiken van 2 pc's nodig. Namelijk high level items bij een low level gast dumpen en dan de oude savegame weer terug dumpen van je high level char.
Daarnast is het werken met een trainers een algemene cheat.
Heb er zelf geen last meer van ik speel namelijk alleen maar closed. De meeste spelen tegenwoordig closed.
De meest bekende cheat is het gebruiken van 2 pc's nodig. Namelijk high level items bij een low level gast dumpen en dan de oude savegame weer terug dumpen van je high level char.
Daarnast is het werken met een trainers een algemene cheat.
Heb er zelf geen last meer van ik speel namelijk alleen maar closed. De meeste spelen tegenwoordig closed.
Pagina: 1