Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game pc bouwen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil zelf graag een game pc bouwen alleen weet ik zelf nog niet alles over wat een game pc nodig heeft.

ik heb zelf ongeveer een budget van 400 euro. ik zal in mijn nieuwe game pc ook mijn Grafische kaart Gigabyte GV-R928XOC-3GD er aan willen sluiten. ik weet zelf dat ik een voeding nodig heb van minimaal 600 watt door mijn grafische kaart. op deze game pc zal ik spellen zoals GTA V en Fortnite willen spelen.
als iemand van forum mij een voorbeeld zal kunnen geven wat ik ongeveer nodig zal hebben voor zo een game pc zal het heel erg fijn zijn. overigens heb ik al een toetsenbord muis en een monitor.

Alvast bedankt voor jullie hulp :)

Alle reacties

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

Ik zou je willen vragen om de volgende vragen te beantwoorden: Nieuw: topic templates en ook zelf een opzetje te maken van de onderdelen die jij denkt te willen gaan nemen voor je nieuwe pc.

Je kan op onderzoek uitgaan op dit forum en ook de Best Buy Guides checken: reviews: Desktop Best Buy Guide - Juli 2019

Dit is een budget gamesysteem voor EUR 500; en kan een prima basis vormen voor je nieuwe pc.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• DanDGT
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 13-11 17:35
Inderdaad het Budget BBG systeem. Videokaart eruit en voeding naar pricewatch: be quiet! Pure Power 11 500W. 600 watt is niet nodig.