Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Desktop Best Buy Guide Juli 2019

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• deregtx
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 12-08 00:39
Hoi het lijkt me niet verstandig om mensen nu een MSI moederbord te adviseren in combinatie met Ryzen 3000. Want MSI gaat hun AM4 Moederborden opnieuw lanceren met een 32MB bios chip. Dus hoeven ze er geen functies zoals RAID eruit te slopen om Ryzen 3000 mogelijk te maken.
Het gaat om de volgende moederen.
A-320M-A Pro Max
B450M-A Pro Max
B450M Pro-M2 Max
B450M Pro VDH Max
B450-A Pro Max
B450M Mortar Max
B450 Tomahawk Max
B450 Gaming Plus Max
X470 Gaming Plus Max
X470 Gaming Pro Max

Edit:
Niemand reageert. Ik denk dat het jullie niets interesseert dat jullie een end of life product adviseren.. Terwijl er een nieuwe versie met grotere bios chip aankomst of al op de markt is.. MSI zou geen nieuwe versies van oude producten lanceren als het niet nodig zou zijn lijkt me...

deregtx wijzigde deze reactie 16-07-2019 14:38 (22%)

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True