Computer trekt emulatie van N-64 games niet

Pagina: 1
Acties:

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-02 23:50
Disclaimer: Ik ben in het bezit van een N-64 maar de TV is niet altijd beschikbaar dus ik wil graag door emulatie die games die ik bezit kunnen spelen op de computer >:)

Ik heb een emulator gedownload(ik zal de naam maar niet noemen) en een spel dat ik bezit en nu is mijn vraag:

Waarom is het ondoenlijk om op mijn AMD@700,256MB,TNT2ultra te spelen? dat ding stottert aan alle kanten en normaal spelen is er niet bij. Hebben nog meer mensen hier last van? Is mijn comp. gewoon te traag? of ligt het aan de spellen/emulators?

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zaterdag 28 juli 2001 13:54 schreef Goldme het volgende:
Disclaimer: Ik ben in het bezit van een N-64 maar de TV is niet altijd beschikbaar dus ik wil graag door emulatie die games die ik bezit kunnen spelen op de computer >:)
ROFL :D :P

Verwijderd

Wat voor een pc heb je. Je hebt toch wel minimaal een p11 400 Mhz met 64 mb nodig en het liefst voor Ultrahle een voodoo 3 kaart

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op zaterdag 28 juli 2001 14:01 schreef DarIPP het volgende:
Wat voor een pc heb je. Je hebt toch wel minimaal een p11 400 Mhz met 64 mb nodig en het liefst voor Ultrahle een voodoo 3 kaart
voor elke emu heb je een 3dfx kaart nodig
daar mee doet hij het best
nvidia chips sux de emu's op

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op zaterdag 28 juli 2001 14:01 schreef DarIPP het volgende:
Hij zegt toch wat voor pc hij heeft.
Bovendien hoef je helemaal geen PII 400 te hebben, mijn P233mmx met Voodoo3 draait het ook prima |:(

Verwijderd

bij mij werkt die ook erg traag, toen ik net ook op zoek was naar een goede glide wrapper die je nodig hebt als je een nvidia chip hebt kwam ik op deze topic, mischien heb je er iets aan: [topic=105116]

• WoutF
  • Laatst online: 10:31

WoutF

Hoofdredacteur

Ik heb een emulator gedownload(ik zal de naam maar niet noemen) en een spel dat ik bezit en nu is mijn vraag:

Waarom is het ondoenlijk om op mijn AMD@700,256MB,TNT2ultra te spelen? dat ding stottert aan alle kanten en normaal spelen is er niet bij. Hebben nog meer mensen hier last van? Is mijn comp. gewoon te traag? of ligt het aan de spellen/emulators?
Het is toch best wel triviaal dat we weten welke emulator gebruikt, is een beetje hetzelfde als

"mijn pc doet het niet, ik zal maar niet zeggen welk os ik gebruik"

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:10
Op zaterdag 28 juli 2001 14:48 schreef woutf het volgende:

[..]

Het is toch best wel triviaal dat we weten welke emulator gebruikt, is een beetje hetzelfde als

"mijn pc doet het niet, ik zal maar niet zeggen welk os ik gebruik"
Ik gebruik Windows = Mijn PC doet het niet :P

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

[zeikmodus]
Dat maakt helemaal niks uit: Van Nintendo mag je sowieso helemaal niets emuleren ookal heb je het origineel 1x of 345830453x en heb je 10 N64-consoles. Alle vormen van kopiëren en kopiën zijn verboden.
[/zeikmodus]
http://www.nintendo.com/corp/faqs/legal.html

There is a good deal of misinformation on the Internet regarding the backup/archival copy exception. It is not a "second copy" rule and is often mistakenly cited for the proposition that if you have one lawful copy of a copyrighted work, you are entitled to have a second copy of the copyrighted work even if that second copy is an infringing copy. The backup/archival copy exception is a very narrow limitation relating to a copy being made by the rightful owner of an authentic game to ensure he or she has one in the event of damage or destruction of the authentic. It is well established by judicial decisions in the United States that this limited exception does not apply to game data contained in ROM semiconductor chips in video game cartridges. Therefore, whether you have already an authentic game or not, or whether you have possession of a Nintendo ROM for a limited amount of time, i.e. 24 hours, it is illegal to download and play a Nintendo ROM from the Internet.

• Symphony-X
  • Laatst online: 02-02 13:40
Op zaterdag 28 juli 2001 14:44 schreef rick-80 het volgende:
bij mij werkt die ook erg traag, toen ik net ook op zoek was naar een goede glide wrapper die je nodig hebt als je een nvidia chip hebt kwam ik op deze topic, mischien heb je er iets aan: [topic=105116]
hehe :9

Jah.. goede topic was dat.. aardige gast ook trouwens.. B-)

" Play the violent strings of my symphony "

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-02 23:50
Raar, na het installeren van de dll start ultrahle niet eens meer op, hij loopt wel(proces in win2000) maar doet niks en eist alle cputijd. Ik heb verschillende versies gebprobeerd van de glidefile maar ultrahle blijft crashen. Iemand anders met deze problemen?

Verwijderd

Voor ultra HLE heb je echt een voodoo kaart nodig of de zogeheten glide wrappers.
Hoe het met andere EMU's zit weet ik ook niet.

• WoutF
  • Laatst online: 10:31

WoutF

Hoofdredacteur
Gewoon een van de onderstaande gebruiken

-nemu
-tr64
-trwin
-project 64
-1964

• buzz
  • Laatst online: 09:15
Op zaterdag 28 juli 2001 14:09 schreef Frank128 het volgende:

[..]

Hij zegt toch wat voor pc hij heeft.
Bovendien hoef je helemaal geen PII 400 te hebben, mijn P233mmx met Voodoo3 draait het ook prima |:(
hey frankie, jij ook al GoT :) naja

[ontopic]

je moet er gewoon ff een fatsoenlijk 3d kaart in stouwen, voor +- 250,- heb je al een redelijke waar je wel wat mee kan met je systeem
Pagina: 1