Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Is dit veilig?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Ploxgod
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-01-2023
Ik heb een vraagje over een PC die ik heb gevonden (prebuilt namelijk zodat deze op de zaak kan gezet worden). Ik heb dus een PC gevonden op Amazon in Duitsland, het bedrijf dat de pc verkoopt heeft goede reviews. Maar toch heb ik schrik dat ik gescammed ga worden. Dus hierbij vraag ik raad aan jullie of dit veilig is om te kopen want het lijkt me toch wel een goeie deal zeker als deze op de zaak kan gezet worden. Zeker in verband met garantie en terugsturen...

Link:

https://www.amazon.de/Mem...3029381&s=gateway&sr=8-54

Alle reacties

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:46

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Graphics Coprocessor NVIDIA GeForce GTX 1060
Beschreibung Grafikkarte NVIDIA GTX 1660 6GB

Volgens mij zit daar nogal verschil tussen:
https://gpu.userbenchmark...a-GTX-1060-6GB/4038vs3639

HANDTEKENING!!!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:03
Uitvoering: Memory Gaming PC AMD Ryzen 5 2600 6x 3.9 GHz, NVIDIA GTX 1050 2 GB, 16 GB DDR4, 1000 GB HDD, gamer PC, Windows 10 Pro 64bit, gaming-pc
GTX1050 2GB als videokaart
1000 GB HDD (geen ssd)
Een wat oudere processor
Geen monitor

En dat noemen ze game pc? Ja....als je patience speelt.

Kansloos apparaat dat de naam pc niet waardig is, IMHO. En om dan nog niet over de prijs te beginnen.

Wegblijven hiervan.

Kijk in plaats daarvan eens naar de Bestbuy guides hier op Tweakers en laat een Alternate dat ding samenstellen voor je.

[ Voor 17% gewijzigd door Panzer_V op 15-07-2019 16:52 ]

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:58

g0tanks

Moderator CSA
Zelf samenstellen is goedkoper, dus zo'n bijzonder goede deal is het ook weer niet.
Panzer_V schreef op maandag 15 juli 2019 @ 16:51:
GTX1050 2GB als videokaart
1000 GB HDD (geen ssd)
Een wat oudere processor
Geen monitor

En dat noemen ze game pc? Ja....als je patience speelt.

Kansloos apparaat dat de naam pc niet waardig is, IMHO. En om dan nog niet over de prijs te beginnen.

Wegblijven hiervan.

Kijk in plaats daarvan eens naar de Bestbuy guides hier op Tweakers en laat een Alternate dat ding samenstellen voor je.
Er zijn verschillende opties mogelijk. Hij heeft er een gekozen met een 1660.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:03
g0tanks schreef op maandag 15 juli 2019 @ 16:52:
Zelf samenstellen is goedkoper, dus zo'n bijzonder goede deal is het ook weer niet.

[...]

Er zijn verschillende opties mogelijk. Hij heeft er een gekozen met een 1660.
Dat heeft ie niet. Zijn link gaat naar die van 789 euro, dat is niet die met de 1660.

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

• Ploxgod
Jawel ik heb gekozen voor de 1660, met ssd.

• theblindman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:30
Ploxgod schreef op maandag 15 juli 2019 @ 16:47:
(prebuilt namelijk zodat deze op de zaak kan gezet worden)
Waarom zou je losse onderdelen niet "op de zaak" kunnen zetten? :)

• Ploxgod
Je kan geen losse delen op de zaak zetten, en dan daar btw van aftrekken. Vooral niet als het gaat om een bedrijf dat niks met computers te maken heeft.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ploxgod schreef op maandag 15 juli 2019 @ 17:10:
Je kan geen losse delen op de zaak zetten, en dan daar btw van aftrekken. Vooral niet als het gaat om een bedrijf dat niks met computers te maken heeft.
Tuurlijk wel, als ik mijn CPU wil upgraden moet dat gewoon kunnen in NL.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zeker in verband met garantie en terugsturen...
Soms is consumentenrecht misschien net wat handiger. Maar als ik je zo lees, dan ben je denk ik woonachtig in Belgie, dan heb je namelijk het Nederlandse consumentenrecht niet, die wellicht wat interessanter kan zijn.
theblindman schreef op maandag 15 juli 2019 @ 17:02:
Waarom zou je losse onderdelen niet "op de zaak" kunnen zetten? :)
Dat heeft met de afschrijving te maken, lijkt mij zo. Maar dit is voor NL, ik heb zo het vermoeden dat @Ploxgod in België woont, dan gelden uiteraard andere regels en wetten.
Ernemmer schreef op maandag 15 juli 2019 @ 17:12:
Tuurlijk wel, als ik mijn CPU wil upgraden moet dat gewoon kunnen.
Dat is een hel met afschrijving, kan ik mij zo indenken, zie de link die ik eerder in dit bericht gegeven heb.

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 15-07-2019 17:18 ]

• Ploxgod
Ik woon inderdaad in België.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
CH4OS schreef op maandag 15 juli 2019 @ 17:17:
[...]
Dat is een hel met afschrijving, kan ik mij zo indenken, zie de link die ik eerder in dit bericht gegeven heb.
Ik had niet door dat het over België ging, maar in NL als je zorgt dat je onder de 450 excl. BTW blijft dan mag je het gewoon direct afschrijven.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ernemmer schreef op maandag 15 juli 2019 @ 17:23:
Ik had niet door dat het over België ging, maar in NL als je zorgt dat je onder de 450 excl. BTW blijft dan mag je het gewoon direct afschrijven.
Een CPU zie ik zo gauw niet onder de 450 euro voor een goede desktop PC. Het zal vast kunnen, maar dan heb je oudere hardware te pakken waarschijnlijk, wat een upgrade dan toch weer wat kleiner maakt.

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:32
CH4OS schreef op maandag 15 juli 2019 @ 17:27:
[...]
Een CPU zie ik zo gauw niet onder de 450 euro voor een goede desktop PC. Het zal vast kunnen, maar dan heb je oudere hardware te pakken waarschijnlijk, wat een upgrade dan toch weer wat kleiner maakt.
Sorry maar volgens mij is vrijwel elke consumenten CPU zonder BTW onder de €450. Een 9700K of 3800X blijven zelfs inclusief BTW daar onder. Een 9900K krijg je ook al voor ~€420 ex btw. Een 3900X zou ook nog wel moeten lukken lijkt me.

• PDZ
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:38

PDZ

📍Damwâld

Waar ga je 'm eigenlijk voor gebruiken? Omdat het zakelijk gebruik betreft (en zelf bouwen i.v.m. wetgeving blijkbaar geen optie is) zou ik gewoon een zakelijk model direct bij HP o.i.d. bestellen, het liefst gewoon in België. Voorkomt waarschijnlijk veel gezeik als er iets mee is, zou persoonlijk i.i.g. niet in zee gaan met een relatief onbekende partij.

De tiid hâldt gjin skoft.

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:33
Voor een Belg gedraag je je aardig als een zuinige Nederlander 😄. Als je de PC zakelijk gaat gebruiken zou ik iets minder op de centen zitten en iets meer betalen voor garantie & service.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik heb een vraagje over een PC die ik heb gevonden (prebuilt namelijk zodat deze op de zaak kan gezet worden). Ik heb dus een PC gevonden op Amazon in Duitsland, het bedrijf dat de pc verkoopt heeft goede reviews. Maar toch heb ik schrik dat ik gescammed ga worden. Dus hierbij vraag ik raad aan jullie of dit veilig is om te kopen want het lijkt me toch wel een goeie deal zeker als deze op de zaak kan gezet worden. Zeker in verband met garantie en terugsturen...

Link:

https://www.amazon.de/Mem...3029381&s=gateway&sr=8-54
Je weet niet wat je krijgt daar, staat veel verschillende configuraties in ook bij specs etc verschillen.
GTX1660 of 1050 Athlon CPU of Ryzen 2600 etc etc

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1