Welke soundbar. Denon Heos vs Samsung HW N650 (oud vs nieuw)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:56
Ik ben op zoek naar een soundbar (inclusief subwoofer) naar mijn budget.

Ik zoek een?
Soundbar met subwoofer.

Wat is je budget?
250-350 (tweedehands geen probleem mee)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Netflix en soms muziek luisteren (techno = bass wel een vereisten)

Wat heb je zelf al gevonden?
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1Home cinema en audiosetsDenon HEOS HomeCinema€ 401,50€ 401,50
1Home cinema en audiosetsSamsung HW-R650€ 328,-€ 328,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 729,50

Welke vragen heb je hier nog over?
Heos bar is refurbished 350 en de Samsung is nieuw 350. Maakt het nu uit welke van de twee ik zou halen aangezien de een uit 2015 komt en de andere (geloof ik) uit 2019.

Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Heb een kamer van 20 m2 waarin het moet kunnen functioneren dus meer speakers en dergelijken aanschaffen is niet nodig.

Ik sta natuurlijk open voor andere aanraders. Deze 2 heb ik specifiek uitgekozen omdat ze dezelfde prijs hebben (nieuw en tweedehands) en ik me daarom ook afvraag of er echt merkbare verschillen zijn.

bvd

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-05 19:35
Soundbars staan nou niet bekend om hun goede geluidsweergave voor muziek. Van je technomuziek moet je dus niet te veel verwachten. Ook icm de subwoofers die erbij zitten niet.

Voordeel van de Denon HEOS is dat je daar meerdere HEOS speakers op aan kunt sluiten voor surround of multiroom muziek. Die optie heb je bij die samsung niet.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:56
Hulleman schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 13:13:
Soundbars staan nou niet bekend om hun goede geluidsweergave voor muziek. Van je technomuziek moet je dus niet te veel verwachten. Ook icm de subwoofers die erbij zitten niet.

Voordeel van de Denon HEOS is dat je daar meerdere HEOS speakers op aan kunt sluiten voor surround of multiroom muziek. Die optie heb je bij die samsung niet.
Hmm ja je hebt een punt, maar van 350 hoef je denk ik ook niet bijzonder veel te verwachten. Gaat er voor mij meer op dat het gemakkelijk is en relatief betaalbaar. Het is iig beter dan het standaard geluid van de tv en van mijn boxen op me computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:42
kevin12 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 14:55:
[...]

Hmm ja je hebt een punt, maar van 350 hoef je denk ik ook niet bijzonder veel te verwachten. Gaat er voor mij meer op dat het gemakkelijk is en relatief betaalbaar. Het is iig beter dan het standaard geluid van de tv en van mijn boxen op me computer.
Bijna alles is een verbetering vergeleken met het standaard geluid van de meeste tv's.

Als een minimalistische setup geen vereiste is ben je beter af met een goede 2.0 of 2.1 setje, dit geeft muziek veel beter weer en daarnaast levert het ook imo mooier geluid op vergeleken met soundbars uit het budget- en middensegment.
Qua prijs/ kwaliteit zit je met dit setje goed pricewatch: Edifier S350DB