volgens mijn is mijn mobo aant sterven.
prob 1:
ik instaleer MBM5 en zet de settings voor de temps en fans zoals ik ze normaal zet, maar fanspeed blijft op 0(cpu) en de andere ook op 0(casefan) staan. de temps ik MBM5 werkte eerst(2 weken terug) normaal, maar nu staan die ook op 0c, 0c en 0c(ik heb 3 censors).
prob 2:
mijn primaire IDE poort wil af en toe de hdd D: niet meer laten zien, of ketst de fat weg(heeft ie al 4keer gedaan)
prob 3:
ik heb een Pinnacle PCTV Pro(met zapper). nou werkt de zapper ook niet meer
, als ik het progje van de ontvanger open en dan klik ik op "Test"(als ik een knopje indrik op de zapper, dan laat hij een visueel ledje branden) en dan staan die visueele leds te knipperen(doe nix met de zapper, zelfs als de bt er uit zijn, en ik heb geen andere zappers in die ruimte)

Systeem:
mobo: GIGA-BYTE GA-7IXE4
proc: AMD Duron 700@707(foutje van AMD?!?!?)
mem: merk? 64mb 133mhz
voor meer info klik op de link ik mijn sing.
is ie onderweg naar "De eeuwige jachtvelden"????????
prob 1:
ik instaleer MBM5 en zet de settings voor de temps en fans zoals ik ze normaal zet, maar fanspeed blijft op 0(cpu) en de andere ook op 0(casefan) staan. de temps ik MBM5 werkte eerst(2 weken terug) normaal, maar nu staan die ook op 0c, 0c en 0c(ik heb 3 censors).
prob 2:
mijn primaire IDE poort wil af en toe de hdd D: niet meer laten zien, of ketst de fat weg(heeft ie al 4keer gedaan)
prob 3:
ik heb een Pinnacle PCTV Pro(met zapper). nou werkt de zapper ook niet meer
Systeem:
mobo: GIGA-BYTE GA-7IXE4
proc: AMD Duron 700@707(foutje van AMD?!?!?)
mem: merk? 64mb 133mhz
voor meer info klik op de link ik mijn sing.
is ie onderweg naar "De eeuwige jachtvelden"????????