Toon posts:

AXIA of AYHJA?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan binnenkort een nieuwe proc. aan te schaffen.

Natuurlijk wordt het een AMD Athlon Thunderbird, maar welke core moet ik nemen? De AXIA of de AYHJA. Het gaat mij vooral om de minimaal gehaalde overklokresultaten en de spanning (naar 2 GHz overklokken hoeft niet ofzo)

Verwijderd

Ga voor de AYHJA . Heb ik zelf ook gedaan.

• wilbert
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 09:47
Ik zou ook voor de AYHJA core gaan..die is nieuwer als de AXIA...

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:51

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Als je van plan was om een 1,4 GHz proc. te kopen zal het lastig worden om die met AXIA-core te vinden. Volgens mij bestaan die namelijk alleen maar met AYHJA-core :P

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8

• Tenesmia
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 14:34

Tenesmia

First Sergeant

ik zou ook de AYHJA core nemen, heb er zelf een ( 1,4 ) en bevalt prima... heb alleen oc probleempjes, maar dat ligt meer aan me mobo :( ( A7M266 ) :P

Ad Astra Per Aspera

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
Idem

Verwijderd

Ga voor de AYHJAR man... :)
http://www.tweakers.net/nieuws/17805

Verwijderd

De 1400 AYHJA is een goeie CPU.
Ik haal met de mijne 1692 en draait 100% stabiel.
Kijk hier: http://www.freehost.nu/members/maccleod/mac/1690.gif
Mijn systeem: EPoX 8K7A, GlobalWin WBK 38 (voorlopig, Swiftech MC462 is besteld!), 256 MB Corsair PC 2400 cas2 memory

Verwijderd

wacht op de AHYAR of hoe was t nou ook alweer?? Nou die nieuwe iig... beetje de topics op Tweakers.net bijhouden heh!

Verwijderd

HEY DK!!! Verdoe je tijd even niet op het forum als je onze Clan-Site nog niet af hebt!!! ;-)

Verwijderd

Humm ik had even een vraag als ik een
AMD Thunderbird 1000 Mhz koop (AXIA) en hij werkt op 200 MHz buz kan ik hem dan verder overclocken als eentje die al op 266 Mhz werkt. En weten jullie trouwens op welke buz de AMD Athlon Thunderbird 1200 (AXIA core) werkt die in de pricewatch staat. :? En is er eigenlijk ook ergens een AMD Thunderbird 1000 Mhz AYHJAR (of anders AXIA) te koop.

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 12:50 schreef Harry_van_de_Hapkar het volgende:
HEY DK!!! Verdoe je tijd even niet op het forum als je onze Clan-Site nog niet af hebt!!! ;-)
Muhaha, im busy... heb compleet nieuwe stijl.. alweer ;)... maar hij komt eraan!
Pagina: 1