Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gamen op een Schip

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Springfire
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-10 18:17
Ik werk op een schip en ik game graag nou is het probleem als volgt .

Ik ben al enige tijd opzoek naar een leuke gaming laptop , aangezien ik geen 1050ti meer wil hebben zijn de prijzen nog al hoog.

nou is mijn situatie als volgt : ik ben 2 weken in de maand op een binnenvaart schip waar ik niet heel veel tijd heb om te gamen aangezien we 24 uur varen maar als ik tijd heb vindt ik het wel leuk om een game te bespelen . ik heb zelf al een standaard hp laptop waar ik eventueel wel een externe videokaart op kan aansluiten maar ik kan ook een compacte desktop bouwen dat ik elke keer alleen de kast muis en toetsenbord meeneem (aan boord heb ik nog wel een monitor staan)

of zeggen jullie geef een keer geld uit en je hebt het voor elkaar want als ik voor een laptop ga neem ik denk een rtx kaart of een 1070 minimaal.

ik hoop dat iemand van jullie een leuk antwoord heeft.

groetjes

Alle reacties

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Welke type games of games(namen) speel je ? 90% kans offline want ship to shore is niet altijd snel & stabiel voor online gaming.

Tja laptop is licht en verplaatsbaar nadeel grafische kaart is "zwak" (mobile versies) .. of kijk bv naar gaming laptop (prijzig) dan val je eigenlijk uiteindelijk op een kast zoals

Afbeeldingslocatie: https://techgage.com/wp-content/uploads/2013/05/Lian-Li-PC-TU100-mini-ITX-Chassis-02.jpg

zoek op lanparty + carry case (of brouw zelf wat in elkaar) ..

Tja vanalles

• Springfire
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-10 18:17
eigenlijk speel ik alles van wow tot battlefield rust enzovoorts.

ik speel wel online ik vaar 90 % op de rijn (duitsland) en gaan weer laden in rotterdam heb bijna overal 4g+

ja zon kast zou eventueel kunnen maar het enige nadeel vind ik dan weer die builds zijn vaak mini itx en dan ben je weer heel afhankelijk van de componenten bijvoorbeeld een (mini itx) moederbord met am4 socket kosten gelijk 150+
mijn budget als ik dan iets bouw + case ligt dan rond de 700-850 met uitbreiding mogenlijkheid.