Bestaat er pauzeerbare internetabonnementen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanpaul1979
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-01-2022
Hallo, omdat ik vaak maanden achter elkaar voor mijn werk in het buitenland ben zoek ik een internet abonnement dat ik tijdens die perioden kan pauzeren, zodat ik niet voor niets betaal.

Bestaan er abonnement waar dit mee kan?

Het gaat mij om abonnementen met een vast netwerk, niet mobiel internet.

Beste antwoord (via rens-br op 16-07-2019 10:33)

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Pauzeren zal denk ik nergens kunnen, je zult vast wel providers hebben die per maand opzegbaar zijn, maar je zult geen recht hebben op welkom-cadeaus/kortingen (niet binnen hetzelfde jaar)

en of ze zo vrolijk worden van telkens een nieuw modem te moeten sturen / de "oude" terugkrijgen en alle administratieve romslomp bij opzeggen abonnement vraag ik me af.

Try SCE to Aux

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-10 15:56
ziggo per maand opzegbaar bel met ze .

[ Voor 20% gewijzigd door saharoen op 15-07-2019 13:13 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Pauzeren zal denk ik nergens kunnen, je zult vast wel providers hebben die per maand opzegbaar zijn, maar je zult geen recht hebben op welkom-cadeaus/kortingen (niet binnen hetzelfde jaar)

en of ze zo vrolijk worden van telkens een nieuw modem te moeten sturen / de "oude" terugkrijgen en alle administratieve romslomp bij opzeggen abonnement vraag ik me af.

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanpaul1979
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-01-2022
Ok bedankt voor de antwoorden, jammer dat pauzeren niet kan. Zal dan gewoon opzeggen, en in de maanden dat ik in NL ben een robinmobile abo afsluiten of iets dergelijks waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofniet
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-09 08:45
Wellicht een idee om een prepaid simkaart aan te schaffen voor alleen data?
Je betaald dan wel per aantal Mb wat je verbruikt, kwestie van een rekensommetje maken wat goedkoper is.

Er bestaan USB-sticks waar je een simkaart in kan plaatsen zodat je met je PC/laptop kan internetten.
Zoek eens op 'prepaid internet', genoeg te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
KPN geeft je de mogelijkheid om je abbo tijdelijk op te schorten.
De einddatum verplaatst dan naar x maanden later, maar dat is vooral tijdens het (eerste jaar) abbonnement.
Na het eerste jaar kom je in een maandelijkse cyclus te zitten, geen idee of het dan nog steeds mogelijk is.

* wel ervaring met jaarlijks 2 x verhuizen ;)
Een familielid gebruikt zijn abbo van nov-maart op adres één, en van maart-november op adres twee.
Hier hebben ze dan weer geen moeite meer mee.

Misschien het handigste om zo'n tele2 abbo te nemen, en ( tegen de regels in ) die periode te tetheren ?
en dan in de 'lage' periode het abbo zo laag mogelijk te laten zetten ?

Of een deal sluiten met je buren, dat je meelift op de maanden dat je thuis bent ?
bataal je de helft van het abbo in die maanden, en de rest van het jaar niets
jeanpaul1979 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 10:21:
Ok bedankt voor de antwoorden, jammer dat pauzeren niet kan. Zal dan gewoon opzeggen, en in de maanden dat ik in NL ben een robinmobile abo afsluiten of iets dergelijks waarschijnlijk.
Dan krijg je elke keer weer aansluitkosten.
Betaal je 25/30€ per activatie

[ Voor 29% gewijzigd door FreshMaker op 16-07-2019 13:29 ]

Pagina: 1