Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC wordt gebruikt voor mijn vader. Alleen maar Office gebruik, af en toe een DVD kijken/luisteren en een beetje surfen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals mijn vader zei: zo goedkoop mogelijk, maar ik mag hem bouwen en ik houd van kwaliteit, dus gewoon goed spul.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, beeldscherm, dvd-drive, speakers, extra HDD van 1 TB voor opslag is aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behuizing: klein, maar fijn (deze is bekend en bevalt), processor (moet voorzien zijn van een ingebouwde GPU), moederbord (met voldoende sata), geheugen (8GB lijkt me voldoende gezien het werk wat er mee gedaan moet worden), voeding (ik wil volledig modulair, het bouwt makkelijk in en staat goed en is goed voor de luchtstroom), SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
M-ATX
Wat verwacht je van ons?
Heb ik iets over het hoofd gezien? Is er een betere variant van Intel te krijgen?
Dit is wat ik had bedacht:
PC wordt gebruikt voor mijn vader. Alleen maar Office gebruik, af en toe een DVD kijken/luisteren en een beetje surfen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals mijn vader zei: zo goedkoop mogelijk, maar ik mag hem bouwen en ik houd van kwaliteit, dus gewoon goed spul.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, beeldscherm, dvd-drive, speakers, extra HDD van 1 TB voor opslag is aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behuizing: klein, maar fijn (deze is bekend en bevalt), processor (moet voorzien zijn van een ingebouwde GPU), moederbord (met voldoende sata), geheugen (8GB lijkt me voldoende gezien het werk wat er mee gedaan moet worden), voeding (ik wil volledig modulair, het bouwt makkelijk in en staat goed en is goed voor de luchtstroom), SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
M-ATX
Wat verwacht je van ons?
Heb ik iets over het hoofd gezien? Is er een betere variant van Intel te krijgen?
Dit is wat ik had bedacht:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2400G Boxed | € 119,05 | € 119,05 |
| 1 | Moederborden | Asus Prime B450M-A | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master Silencio 352 | € 58,35 | € 58,35 |
| 1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX426C15FBK2/8 | € 44,99 | € 44,99 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 102,05 | € 102,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 470,34 | ||