Toon posts:

Iss Pro (psx) moet op de pc uitgebracht worden

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Iss Pro vindt ik de beste footie die er op de games markt is. Fifa is wel mooi maar de gameplay zuigt. Zijn hier mensen die het hier mee eens zijn ?

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Yep,helemaal met je eens :)
ISS1 en 2 heersen(PSX),ik kan niet wachten totdat ISS voor de PS2 uitkomt 8-)
Maar ik denk niet dat ze op de pc worden uitgebracht,hoe jammer het ook is.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

ISS OWNZ FIFA!

En das al jaren zo...en moet ook zo blijven! Waarom moet ie naar de PC dan? Konami is een console developer, en daar zijn ze zo goed in, dat moeten ze lekker blijven.

R./

Verwijderd

Topicstarter
Ok daar heb je wel gelijk in maar ik kna het niet uit staan dat ik voor deze game naar een vriend moet gaan om het te spelen en dat ik met mijn pc alleen maar keus heb uit fifa 99 00 en 01

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 13:50 schreef DarIPP het volgende:
Ok daar heb je wel gelijk in maar ik kna het niet uit staan dat ik voor deze game naar een vriend moet gaan om het te spelen en dat ik met mijn pc alleen maar keus heb uit fifa 99 00 en 01
Kan ik me voorstellen. Koop een console :)

Is een beetje onredelijk ik weet het, maar ik ben fervent voorstander van de gedachte dat console spellen console spellen moeten blijven.

/me was ook niet happy met MGS op de PC

R./

Verwijderd

I love iss , ik heb ze bijna allemaal gehad vanaf de snes , beste voetbal spel ooit gemaakt.

Verwijderd

ISS is idd heeeeel goed.... Maar ik denk dat'et alleen lekker te spelen zal zijn als je een gamepad heb voor de PC... En dat hebik niet dus hou ik'et wel op ISS voor de PSX bij m'n vrienden... :)

Verwijderd

Ken eigenlijk alleen iss deluxe (snes) .. retegaaf spel idd....

Ga wel ff een keer een ro. .. eh.. backupje ;) ergens vandaan halen...

(ja m'n snes is kapot ..serious >:) )

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Speel je het toch met een emulator? Werkt prima, op de iMac van een vriend van mij in elk geval wel. Natuurlijk wel ff een gamepad kopen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
Op zaterdag 28 juli 2001 13:47 schreef Kezmanatic het volgende:
Yep,helemaal met je eens :)
ISS1 en 2 heersen(PSX),ik kan niet wachten totdat ISS voor de PS2 uitkomt 8-)
Huh? :? Ik heb 'm al bijna een half jaar. Die is al laaaaang uit hoor!

Afbeeldingslocatie: http://www.play247.com/covers/88493m.jpg

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

Verwijderd

Denk dat'ie iss pro EVOLUTION 2 bedoeld.... Die ISS die nu uit is op de PS2 is de moeite niet echt waard. :)
Tenminste... dat hebik gehoord dan he, ik heb'em zelf nog niet gespeeld. :)

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
Op maandag 30 juli 2001 11:13 schreef Raven_ het volgende:
Denk dat'ie iss pro EVOLUTION 2 bedoeld.... Die ISS die nu uit is op de PS2 is de moeite niet echt waard. :)
Tenminste... dat heb ik gehoord dan he, ik heb'em zelf nog niet gespeeld. :)
Ik vind 'm qua gameplay eerlijk gezegd ook tegenvallen. Speel 'm vaker op de PSX dan de PS2.

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op maandag 30 juli 2001 11:13 schreef Raven_ het volgende:
Tenminste... dat hebik gehoord dan he, ik heb'em zelf nog niet gespeeld. :)
Die bedoel ik idd :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:42
Yeop draai em zelf thuis op VGS (Virtual gamestation) bij de "bekende" sites wel te vinden met een Sidewinder gamepad speelt ie geweldig (ISS 2 dan). Enneuh Kezmanatic : dacht dat ik de enige Tori Amos fan was op T-net....

"Better ask questions before you shoot"

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op maandag 30 juli 2001 16:47 schreef Chocovla het volgende:
Yeop draai em zelf thuis op VGS (Virtual gamestation) bij de "bekende" sites wel te vinden met een Sidewinder gamepad speelt ie geweldig (ISS 2 dan). Enneuh Kezmanatic : dacht dat ik de enige Tori Amos fan was op T-net....
offtopic:
Er lopen er hier verschillende rond,eentje met bijna dezelfde icon als mij en Llewella is ook een Torifan,maar er zullen er wel meer rondlopen hoor :)

• kwanten
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2025

kwanten

Is goed bezig!!

Jullie zouden Fifa 94 op de Super nintendo is moeten zien ;) Die roelt echt vind ik!! Dat is gewoon vetter als welk mega voetbal spel er nu dan ook maar gemaakt wordt. Fifa 94 heette toen overigens nog Fifa international soccer. Het was van EA Sports! Echt COOL was dat :) Ik en me broer dolde altijd iedereen, maar voor de rest leken mijn vrienden het spel maar nie onder controle te krijgen!

© kwanten 2001

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Op zaterdag 28 juli 2001 13:50 schreef DarIPP het volgende:
En 2002 dan?

Verwijderd

Kewl mijn topic is weer nieuw leven in geblazen :) THNX

en idd Iss Pro Rox0rz :7

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 14:18 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen. Koop een console :)

Is een beetje onredelijk ik weet het, maar ik ben fervent voorstander van de gedachte dat console spellen console spellen moeten blijven.

/me was ook niet happy met MGS op de PC

R./
waarom? Ik vind dat bijv. vechtspellen best op de pc kunnen (veel liever zelfs) ...waarom moet dat perse in hokjes? Persoonlijk zie ik graag zoveel mogelijk diverse spellen op de pc.
Je sluit een gamepad aan, of gebruik gewoon et toetsenbord....geef me eens een goede reden waarom dat op pc niet zou moeten?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:03
Op maandag 07 januari 2002 14:41 schreef qweenix het volgende:

[..]

En 2002 dan?
Kijk eens naar de datum van dit bericht. Toen was er nog geen 2002 |:(

The devil is in the details.

• morbid
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:46

morbid

<--

ISS 98 op de psx is altijd weer leuk voor een avondje voetbal bij een maat van me :P. Alleen jammer dat hij de meeste wedstrijden wint :'(

Toch maar ff ontopic ertussen:
Iss zou idd op de pc moeten komen, dan kan ik het ook lekker spelen. Maar ik respecteer het wel dat Konami het doet, dat ze gewoon goede spellen willen maken op goede systemen. :). (hoeven ze ook geen rekening te gaan houden met minder bedeelde pc's ed).

-->

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 16:52 schreef Samor het volgende:

[..]

waarom? Ik vind dat bijv. vechtspellen best op de pc kunnen (veel liever zelfs) ...waarom moet dat perse in hokjes? Persoonlijk zie ik graag zoveel mogelijk diverse spellen op de pc.
Je sluit een gamepad aan, of gebruik gewoon et toetsenbord....geef me eens een goede reden waarom dat op pc niet zou moeten?
PC heeft geen dedicated hardware. Dé reden waarom Konami geen PC spellen maakt. Daarbij zijn er veel soorten spellen die niet verkopen op PC maar het op de consoles juist heel goed doen (neem Final Fantasy). Het is niet alleen een console zaak hoor, spellen als Starcraft en UT uitbrengen op consoles vind ik een even domme zet, dat zijn echt PC spellen.

Maar goed, jij mag dan wel zoveel mogelijk verschillende spellen op je PC willen, het wordt alleen maar minder en later. Consoles krijgen meestal veel eerder de spellen (trend van 2001/2002) zie HALO, GTA3 en THPS3 om maar wat voorbeelden te noemen.

En Pro Evolution Soccer (de nieuwste) heerscht ook weer ouderwets de pan uit :D

Verwijderd

oh, ik weet dat de pc veel spellen vaak niet of later krijgt, maar dat vind ik juist jammer...ik ben niet voor niks zo'n fan van playstation emulators enzo :)

Persoonlijk denk ik dat console spellen het heel goed op een pc kunnen doen, en het zou veel schelen als het geen afgeraffelde ports waren. Ik vind zelf MGS overigens WEL een goede port, maar die capcom en final fantasy ports kunnen stukken beter. Sommige ports van Sega zijn ook goed (met name Sega Rally 2, die loopt zelfs vloeiender op de pc dan op de DC zelf).

En als mensen graag Starcraft op de console doen en dat spel wordt geport, dan vind ik dat de juiste keuze...is toch veel fijner als je je fav. spel op je fav. platform kan spelen?

En ik ben gek op racespellen...wanneer is een racespel een console spel en wanneer niet? Waarom zou Gran Turismo niet op mijn PC kunnen en NFS wel?

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 10:46 schreef Samor het volgende:
oh, ik weet dat de pc veel spellen vaak niet of later krijgt, maar dat vind ik juist jammer...ik ben niet voor niks zo'n fan van playstation emulators enzo :)

Persoonlijk denk ik dat console spellen het heel goed op een pc kunnen doen, en het zou veel schelen als het geen afgeraffelde ports waren. Ik vind zelf MGS overigens WEL een goede port, maar die capcom en final fantasy ports kunnen stukken beter. Sommige ports van Sega zijn ook goed (met name Sega Rally 2, die loopt zelfs vloeiender op de pc dan op de DC zelf).

En als mensen graag Starcraft op de console doen en dat spel wordt geport, dan vind ik dat de juiste keuze...is toch veel fijner als je je fav. spel op je fav. platform kan spelen?

En ik ben gek op racespellen...wanneer is een racespel een console spel en wanneer niet? Waarom zou Gran Turismo niet op mijn PC kunnen en NFS wel?
Hoe lullig het ook klinkt: Je mag het jammer vinden, kopieer dan wat minder...dé reden dat veel spellen niet, of pas veel later op PC komen (hier zijn al verschillende topics over geweest op GoT). Ik las laatst ook op een Nederlandse gamessite een goed verhaal hierover. Geloof op Dutchgaming.net

[link gevonden]
Hier dus.
[/link gevonden]

Verwijderd

ISS moet gewoon op de PS2 blijven.
Maar niet omdat er zoveel gekopieerd wordt op de pc, want dat vind ik een beetje schijtexcuus.

Je kan zeggen wat je wilt over hoe weinig spellenmakers eraan verdienen, maar uiteindelijk moeten wij (de consument) wel de volle pot voor zo'n (meestal niet geweldig) spel betalen.

Dus blijven we kopieren, net zo lang de prijs omlaag gaat.
Want geef nou maar eerlijk toe:
Wij gaan nu heus niet plotseling massaal legaal kopen nu we weten dat de spellenontwikkelaar er zo weinig voor krijgt.

;)

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 16:09 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Hoe lullig het ook klinkt: Je mag het jammer vinden, kopieer dan wat minder...dé reden dat veel spellen niet, of pas veel later op PC komen (hier zijn al verschillende topics over geweest op GoT). Ik las laatst ook op een Nederlandse gamessite een goed verhaal hierover. Geloof op Dutchgaming.net

[link gevonden]
Hier dus.
[/link gevonden]
Zeker,tot op zekere hoogte, maar gaat dat niet over PC's EN consoles? Ik ken heel erg weinig mensen die GEEN modchip in hun psx hebben. Aan de andere kant is warezen op een pc natuurlijk wel makkelijker.....maarre...daarom vind ik nog wel dat je een vechtspel of ISS op de pc kan spelen. Da's een heel andere zaak. Ik had vroeger een MSX, en dat waren toch meer wat we nu console-spellen noemen...en toen speelde ik ook al liever met een toetsenbord.
Hoe dan ook, als het zo belabberd blijf ga ik uiteindelijk vast wel overstag en koop ik een ps2...

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 10:07 schreef mister_cocos het volgende:
ISS moet gewoon op de PS2 blijven.
Maar niet omdat er zoveel gekopieerd wordt op de pc, want dat vind ik een beetje schijtexcuus.

Je kan zeggen wat je wilt over hoe weinig spellenmakers eraan verdienen, maar uiteindelijk moeten wij (de consument) wel de volle pot voor zo'n (meestal niet geweldig) spel betalen.
Als je niet zo geweldige spellen koopt ben je gewoon stom en heb je je slecht laten informeren. Beetje vreemd om daar de ontwikkelaar de schuld van te geven, toch?
Dus blijven we kopieren, net zo lang de prijs omlaag gaat.
Dat gebeurt nooit, dus blijft iedereen kopieren, dus komen er steeds minder goeie spellen uit. Mij best hoor.
Want geef nou maar eerlijk toe:
Wij gaan nu heus niet plotseling massaal legaal kopen nu we weten dat de spellenontwikkelaar er zo weinig voor krijgt.

;)
Dat verwacht ik ook niet, al zou je weten dat 90% van de ontwikkelaars binnen een jaar failliet zou gaan zou je het NOG niet doen, omdat je geen geld uit wilt geven voor iets dat, hoewel het je uren plezier geeft, je makkelijk illegaal kan krijgen. Dat is gewoon de mentaliteit van de meeste gamers. :P (met nadruk op "meeste") Want zeg nou eerlijk: het interesseert je geen flikker wat er met de ontwikkelaars gebeurt zolang JIJ maar kan blijven spelen zonder dat het iets kost.

Hmm...eigenlijk best wel off-topic dit :)
Zeker,tot op zekere hoogte, maar gaat dat niet over PC's EN consoles? Ik ken heel erg weinig mensen die GEEN modchip in hun psx hebben. Aan de andere kant is warezen op een pc natuurlijk wel makkelijker.....
Je zegt het zelf al: het is makkelijker, het copy gehalte op PC is vele malen hoger dan in de consolemarkt. Natuurlijk worden ook console spellen gekopieerd, maar gewoon minder.

Verwijderd

ontken ik ook niet...maar da's nog steeds niet wat ik oorspronkelijk bedoelde :P
Ik bedoelde niet: Waarom komt er geen console spel op de pc.....dat weet ik. Ik bedoelde: Waarom zou je een console spel niet op de pc kunnen spelen.

Verwijderd

net vandaag weer iss 98 op de n64 gespeeld en de worldleague gewonnen met 84 overwinningen en 8 gelijke spelen:) op niveau 5

geweldig spel blijft het

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 16:08 schreef Samor het volgende:
ontken ik ook niet...maar da's nog steeds niet wat ik oorspronkelijk bedoelde :P
Ik bedoelde niet: Waarom komt er geen console spel op de pc.....dat weet ik. Ik bedoelde: Waarom zou je een console spel niet op de pc kunnen spelen.
Er zijn weinig technische redenen aan te halen waarom het niet zou KUNNEN. De PC heeft geen dedicated hardware, heeft (meestal) een resource-vretend OS en is een stuk instabieler. Maar in principe KAN het.

De echte vraag is: waarom gebeurt het niet!
1) meer kopieren
2) console developers hebben een hekel aan PC development (ik spreek uit ervaring)
3) console spellen verkopen minder op PC (met name RPG's als FF), en "simpel" porten is toch veel duurder dan dat je zou denken (door de non-dedicated hardware)

Lijkt mij, ik kan er langs zitten, op punt 2 na, ik heb de wijsheid ook niet in pacht, alleen erg vaak gelijk :P ;) :o
Pagina: 1