HDD PS4 vervangen door SSD

Pagina: 1
Acties:
  • 2.245 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemisia
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-01-2022
Ik ben aan het nadenken om een SSD in mijn PS4 te doen. Ik heb een van de 1e varianten, met een 500gb HDD erin. Nu de prijs van SSD best gezakt is, lijkt me dit wel interessant. Ik heb hier 2 vraagjes over:

- Welke SSD kan hiervoor aangeraden worden (minimaal 1tb aan grote zoek ik)?

-Hoe kan ik nadat ik de SSD geplaatst heb, mijn games en saves van mijn "oude" HDD afhalen en op de nieuw geplaatste SSD zetten? Ik heb hier nog niets concreets over kunnen vinden (zal wel aan mij liggen...).

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:51

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Nemisia schreef op zondag 14 juli 2019 @ 22:14:
Ik ben aan het nadenken om een SSD in mijn PS4 te doen. Ik heb een van de 1e varianten, met een 500gb HDD erin. Nu de prijs van SSD best gezakt is, lijkt me dit wel interessant. Ik heb hier 2 vraagjes over:

- Welke SSD kan hiervoor aangeraden worden (minimaal 1tb aan grote zoek ik)?

-Hoe kan ik nadat ik de SSD geplaatst heb, mijn games en saves van mijn "oude" HDD afhalen en op de nieuw geplaatste SSD zetten? Ik heb hier nog niets concreets over kunnen vinden (zal wel aan mij liggen...).
Heb je deze pagina al gezien?

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
YouTube: How To Upgrade PS4 Hard Drive and Keep All Games

Ik heb in mijn PS4 een Crucial 1TB MX500 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemisia
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-01-2022
Thanks, had ik toch beter op YouTube moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 20:29
Dit zijn vragen die makkelijk te googlen zijn. Lees aub Het algemeen beleid door voordat je een topic opent :Y

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Dit topic is gesloten.