Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Koffer/tas voor pc

Pagina: 1
Acties:
  • 441 views

Vraag

• Figo11
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 04-06-2022
Beste tweakers. Ik had een vraag die luid: ik zou graag een koffer/tas willen hebben die ik zou kunnen gebruiken om mijn mini itx game pc in mee te kunnen nemen naar vrienden of een lan party enzo voor een niet te hoog buget.
Mijn kast is de nzxt manta en moet hem nog een keer opmeten. Ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen. Alvast bedankt :) :)

Alle reacties

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:30
je hebt niet helemaal begrepen waarom je vorige topic gesloten is?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• Figo11
Jawel maar dit is toch het goede forum?

Verwijderd

Figo11 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 21:36:
Jawel maar dit is toch het goede forum?
Nee, je mist ook de aanwijzingen onder punt 2.

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

Ik zou eerst eens beginnen met het lezen van het volgende topic: DAA beleid

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

@Figo11 naast dat je de regelementen niet begrijpt (de standaard tekst die je krijgt als je een vraag topic opent)

kan je natuurlijk de ikea/action instormen een "steekkar" of boodschappen trolly kopen en met wat spanbanden meesleuren (eventueel vuilniszak voor de regen)

* vso denkt dat je wel wat slimmer bent door bv google te gaan gebruiken "lanparty carrying"

of
Afbeeldingslocatie: https://techreport.com/r.x/dfi-lanpartypro875/strap.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door vso op 14-07-2019 23:38 ]

Tja vanalles

• Figo11
Sorry ik zit pas een jaar op deze website en heb eigenlijk nog nooit de regels bekeken en wist ook niet waar ik deze nou in moest plaatsen.

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:30
Figo11 schreef op maandag 15 juli 2019 @ 09:04:
Sorry ik zit pas een jaar op deze website en heb eigenlijk nog nooit de regels bekeken en wist ook niet waar ik deze nou in moest plaatsen.
Waar je het plaatst is een dingetje, maar dat je bijvoorbeeld zelf niet eens de moeite neemt om even de maten op te nemen..... |:(

Iemand die je wil helpen moet zelf eerst maar even opzoeken hoe groot die kast is.......

DAA beleid

[ Voor 9% gewijzigd door Tens op 15-07-2019 09:11 ]

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:02

br00ky

Moderator Harde Waren
Afijn, inmiddels is duidelijk wat hier mist. Werk aan de winkel. Mocht je een aantal tassen op het oog hebben, post dan je shortlist met voors en tegens :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.