Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• GF187um
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-11 21:47
Ik ben op zoek naar een IPTV set top box en ik heb gehoord dat er veel verschillende soorten software zijn. Wie heeft ervaring hiermee en kan mij eentje aanraden die prettig in gebruik is? Ik ben naar iets op zoek wat een goed overzicht heeft en snel reageert op input.

ps niemand hoeft mij te informeren over of een abonnement dan wel of niet legaal is, ik ben puur geïnteresseerd in de software van deze boxen.

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Ik heb zelf een box van Formuler en daar staat MyTVonline op. Werkt erg prettig. Moet er wel bijzeggen dat ik geen ervaring met andere boxen heb.

• plexter22
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-09 13:58
Formuler z8 meer heb je niet nodig

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:53
Extra optie in het geval van een smart TV: de smartIPTV app.
Voordeel is dat het werkt met de afstandsbediening van je TV.
Maak hier zelf ook gebruik van, werkt uitstekend.

• Ryaka
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-07 11:25
Persoonlijk ben ik zeer goedkoop gegaan, een eenvoudige Android TV box, die zich als een tablet voordoet. Daarna gewoon Kodi geinstalleerd en eigenlijk enkel legale software gebruikt zoals Retrospect (https://www.rieter.net/content/xot/channels/ ) en VTMGo, VRTNu, Netflix enz.
Voldoet prima, maar grootste uitdaging was iets te vinden dat Gezin-Proof was ;-)