[MMORPG] RAW

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 13:43
Afbeeldingslocatie: https://ksr-ugc.imgix.net/assets/025/501/252/eba79347a6a083461109d3d8a990c936_original.gif?ixlib=rb-2.1.0&w=680&fit=max&v=1560650013&auto=format&gif-q=50&q=92&s=5573d2b54e259d1436af2e2bad00e0b3

Zijn er al mensen die in deze game wat zien? Zit zelf te twijfelen om toch maar $25 the pledgen.

De game is al ruim 2 jaar in ontwikkeling door 2 knakkers in Duitsland. Nu hebben ze een kickstarter gelanceerd om nog wat extra geld bij elkaar te schrapen. Ze verwachten in 6-12 maanden een 'early access' te kunnen leveren.

Al met al lijkt het concept mij echt grandioos goed. Ook het oog voor detail. of het haalbaar is dat is natuurlijk een heel andere vraag.

De Trailer:

Hun Kickstarter staat momenteel op 160.000 euro.

Afbeeldingslocatie: https://ksr-ugc.imgix.net/assets/025/784/948/827238de55d1ce807dc055c4347ca09d_original.jpg?ixlib=rb-2.1.0&w=680&fit=max&v=1562932468&auto=format&gif-q=50&q=92&s=35ff464abadd84b95c0a61ab2e1926d3

Ik raad mensen aan die hier nog niet van gehoord hebben om hun website, maar met name hun Kickstarter verhaal eens te lezen. Benieuwd hoe jullie hierover denken :)

Officiele Website:
https://killerwhalegames.com

Kickstarter:
https://www.kickstarter.c...with-attention-to-realism

Hun eigen Kickstarter Video:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuim
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 17:30

Schuim

Sup?

GTA Online meets Second Life?
Klinkt mij persoonlijk iets te ambitieus voor 2 personen en 2 jaar werk.
Mogelijk pareltje in wording, maar op dit punt heb ik een heleboel vraagtekens.

AMD5800x3D, 6900XT, 16GB 3600mhz, SSD's Only

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een beetje onderzoek doet naar dit "project" is het allemaal heel erg fishy. Die trailer is gewoon mooi in elkaar gezet met wat standaard spul wat de unreal engine biedt. Het toont geen gameplay en er is ook nergens gameplay te zien.

Ik zou heel sceptisch zijn met dit soort mooie marketing en uitkijken met doneren.

Onderschat niet wat een werk/geld een game die zij pretenderen te maken kost. Rockstar is niet voor niets enorm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Standaard assets van de engine, flashy trailer. Weinig inhoud, 2 mensen die dit "Wel even" doen.. klinkt aardig als een scam.

Ja.. vooral als ik zie dat de duurste pledges al weg zijn. Dit klinkt heel erg als bepaalde andere MMO's die het wel even zouden doen en gigantische scams waren.

Voor waarschuwing;

https://www.mmo-champion....e-Big-Crowdfunding-Debate

[ Voor 58% gewijzigd door corset op 15-07-2019 12:11 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zou niet zeggen per direct een scam, maar verwacht geen eindproduct van hoge kwaliteit.. Zegmaar niveau Wild West Online, waar 90% dacht dat het inderdaad een scam was, is er wel degelijk een game gekomen, maar werkelijk matig op z'n best (eigenlijk, zelfs dat niet).

Het nieuws is inmiddels een copy&paste geworden, van de eerste berichten uit juni tot recent nieuws, elke site probeert even graantje mee te pikken met nieuws over de game.

Over een maand of wat zijn we het allemaal vergeten en horen misschien volgend jaar weer iets over de game.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
Met 2 man een dermate diepgaande game bouwen? Petje af als het ze lukt.

Het idee / concept is wel enorm interessant en zal voor vele behoorlijk wat uurtjes plezier leveren.

Echter is de twijfel voor mij nu veel te groot om het te ondersteunen. Gebrek aan ook maar iets van gameplay en veel standaard dingen laten zien. Misschien hebben ze in 2 jaar de preview announcement trailer in elkaar gezet. Laat maar iets van dev vlogs zien met ontwikkelingen en gameplay en dan trek je opeens behoorlijk wat nieuwe inkomsten aan.

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 15-09 14:32
Toevallig had ik het er net over met iemand, maar de kickstarter page is al stop gezet.

Funding Suspended
Funding for this project was suspended by Kickstarter about 5 hours ago.

En het is inderdaad een wel heel ambitieus project....

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 21:54

Cogency

Ginnunga

Voortaan eerst maar de comments lezen voordat ik gehyped word voor een nieuwe MMO. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
https://www.pcgamer.com/a...arter-campaign-suspended/

Jep.. Was dus hoogstwaarschijnlijk een scam

Scam als in, willens en wetens de regels van Kickstarter omzeilen om even te cashen

[ Voor 23% gewijzigd door corset op 16-07-2019 09:06 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08 18:51
Nu zou het dus wel super gaaf zijn als een grote studio de rechten koopt (als er unberhaubt rechten zijn) en dit daadwerkelijk een realiteit gaat maken.

Ik blijf erbij dat het concept zeer interessant is.

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Soort sims MMORPG, interessant.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Het lijkt mij echt de meest suffe game ooit, aangezien je 3% hebt die dit 'werk' daadwerkelijk gaat doen en de rest kloot maar wat aan en vergalt de lol voor een ander. daarnaast, ik werk al 40 uur, dat hoef ik niet in een game nog erbij te doen. Maar goed, het is toch een scam of iets dergelijks.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Meridius schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 09:23:
Nu zou het dus wel super gaaf zijn als een grote studio de rechten koopt (als er unberhaubt rechten zijn) en dit daadwerkelijk een realiteit gaat maken.

Ik blijf erbij dat het concept zeer interessant is.
Het concept is goed, alleeng aat een grote studio zich hier niet aan wagen. De MMO markt is op sterven na dood, de MMO shooter markt is verzadigd met GTA V, want veel meer vraag is er niet naar.
En hoogstwaarschijnlijk zou dit een P2W game worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

corset schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 09:50:
[...]

Het concept is goed, alleeng aat een grote studio zich hier niet aan wagen. De MMO markt is op sterven na dood, de MMO shooter markt is verzadigd met GTA V, want veel meer vraag is er niet naar.
En hoogstwaarschijnlijk zou dit een P2W game worden.
Je markt komt niet verder dan je eigen perceptie, of je gooit er wel vaker onzin uit?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
SinergyX schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 10:08:
[...]

Je markt komt niet verder dan je eigen perceptie, of je gooit er wel vaker onzin uit?
Onderbouw het maar met feiten, welke game in deze GTA sandbox stijl heeft een marketshare als GTA. Ik wacht gerust af.

Overigens een ad hominem is kansloos begin voor een discussie. Maar dat ben ik nu wel gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

corset schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 10:24:
[...]

Onderbouw het maar met feiten, welke game in deze GTA sandbox stijl heeft een marketshare als GTA. Ik wacht gerust af.

Overigens een ad hominem is kansloos begin voor een discussie. Maar dat ben ik nu wel gewend.
Ooh nu is het opeens 'GTA sandbox style', terwijl je net toch zei 'MMO shooter', kan je vooraf al 1 geven.. Warframe.

En hang niet meer vast aan ooit die miljard verkopen die GTA had, dat is verleden tijd en R* heeft al maanden geen cijfers meer gegeven, buiten omzet uit sharkcards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
SinergyX schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 10:27:
[...]

Ooh nu is het opeens 'GTA sandbox style', terwijl je net toch zei 'MMO shooter', kan je vooraf al 1 geven.. Warframe.

En hang niet meer vast aan ooit die miljard verkopen die GTA had, dat is verleden tijd en R* heeft al maanden geen cijfers meer gegeven, buiten omzet uit sharkcards.
Ja.. want Warframe is natuurlijk net te vergelijken met RAW als GTA te vergelijken is met Warframe.. je snapt zelf ook wel dat ik doelde op games in deze stijl. 8)7

Maar goed, ik ga deze discussie niet aan. Beginnen met persoonlijke aanvallen, dan opeens "LOL dat bedoelde je niet haha!"

Pagina: 1