Beeld monitor lijkt alsof je door warme lucht kijkt

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:12
Het beeld op mijn Iiyama Vision Master Pro 450 trilt lichtjes. Alsof je door warme lucht kijkt. Weet iemand met welke functie je dat kunt (weg)regelen? Ik heb al het een en ander geprobeerd maar tevergeefs

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

Heb je een box naast je monitor staan.
Probeer anders Degauss eens.

Wat voor kaart heb je er aan hangen.

Mzzl Diamon

And The Only One

• TheSlider
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Kijk inderdaan of er geen box te dicht bij staat. En ook adapters van bijvoorbeeld een scanner zorgen voor trillingen. Ik had namelijk hetzelfde op mijn Iiyama.

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 07:38
draai je in hele hoge resolutie? zo ja kan het liggen aan het moire effect. met die iiyama kan je waarschijnlijk wel de moire reductie instellen.

misschien een vage storingsbron? boxen maar ook draadloze huistelefoons kunnen storen

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-08 22:59
Simpel beginnen: met welke refresh rate draai je eigenlijk?

Verwijderd

aatos: klinkt interessant, wat is die moire-resolutie precies???

Verwijderd

Ligt er niet een transformator in de buurt ? Van bijvoorbeeld een printer, een scanner, een force stuurwiel of joystick, een trafo van een mobiele telefoon, verzin verder maar !?

• Axeman412
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Het wil wel eens helpen om een geaarde wandcontactdoos te gebruiken.

Verder zijn TL verlichting en Halogeen spotjes ( en dan de trafo ) ook vaak een bron van storing als ze binnen een range van 1 meter bij je monitor staan, of van je monitor kabel.

Ik heb zelf ( in een flat ) problemen gehad omdat m'n monitor tegen de muur stond waarachter de meterkast zat, hemelsbreed stond m'n monitor 30 cm van de groepenkast.

PC: ASRock Dual Sata II, AMD64 3500+ @ 2,42ghz, Kingston value 2gb Dual Channel DDR, ASUS 8800 GTS 640, HDD 1 TB total, DigiCam: Minolta Dynax 5D

Pagina: 1