Spelfouten voorbehouden.
Verwijderd
Als je um op 12v zet wel ja.Op zaterdag 28 juli 2001 13:17 schreef raptile het volgende:
Ik heb gekocht
1 lamp
1 startertje
2 voetjes
1 travo 220/12v
3 meter snoer
maar als je het mij vraagt kan je gewoon die lamp met dat startertje op de voeding van de pc plaatsen met een schakelaar ertussen.
heb ik gelijk of niet?
de voeding van een pc is toch 12 volt? 
ze hebben me gewoon een travo aangesmeerd om van 220 naar 12 volt tegaan.
dat zou betekenen dat ik die travo buiten mn pc moet hangen omdat er anders interverentie komt in de pc
dat zou betekenen dat ik die travo buiten mn pc moet hangen omdat er anders interverentie komt in de pc
Spelfouten voorbehouden.
Verwijderd
Als ie ook op 12v draait kan je hem gewoon op het zwarte en gele draadje naast elkaar aansluiten.Op zaterdag 28 juli 2001 13:20 schreef raptile het volgende:
de voeding van een pc is toch 12 volt?
waarom zou ik een travo erin moeten zetten als ik al 12 volt in de pc heb zitten?Op zaterdag 28 juli 2001 13:22 schreef ChUcKy2731 het volgende:
[..]
Als ie ook op 12v draait kan je hem gewoon op het zwarte en gele draadje naast elkaar aansluiten.
Spelfouten voorbehouden.
Verwijderd
Geen idOp zaterdag 28 juli 2001 13:23 schreef raptile het volgende:
[..]
waarom zou ik een travo erin moeten zetten als ik al 12 volt in de pc heb zitten?
dat bedoel ikOp zaterdag 28 juli 2001 13:24 schreef ChUcKy2731 het volgende:
[..]
Geen id
ze hebben me dus iets verkocht wat ik helemaal niet nodig heb of zie ik dat verkeerd
Spelfouten voorbehouden.
JaOp zaterdag 28 juli 2001 13:25 schreef raptile het volgende:
[..]
dat bedoel ik
ze hebben me dus iets verkocht wat ik helemaal niet nodig heb of zie ik dat verkeerd
Je kan je lampje zo op je pc aansluiten.. daar is geen travo nodig.
oftewelOp zaterdag 28 juli 2001 14:21 schreef Bishop het volgende:
fgbfgb
Ik wil in de HK/SG
dat heb je goed gezien en je bent dus stom dat je het gekocht hebt. Die trafo is toch wel makkelijk hoor (voor een 12v peltier ofzo want dan hoef je geen extra voeding in te bouwen). Als die trafo dat rekt natuurlijk.Op zaterdag 28 juli 2001 13:25 schreef raptile het volgende:
[..]
dat bedoel ik
Verwijderd
Die trafo gewoon ff terugbrengen, binnen 8 dagen kun je vast wel je geld terugkrijgen. Anders ff dreigen met een advocaat, dat zal wel helpen..
wat is dat en waar heb ik dat voor nodig?Op zaterdag 28 juli 2001 15:22 schreef epsilon het volgende:
(voor een 12v peltier ofzo want dan hoef je geen extra voeding in te bouwen). Als die trafo dat rekt natuurlijk.
Spelfouten voorbehouden.
Of die adapter voor al je fannetje in je PC gebruiken
Verwijderd
wat voor een lamp heb jij? als het zo`n ccfl is zit er namelijk geen starter bij maar een soort van schakelende voeding de de spanning van 12v naar 110v (geloof ik) omzet. deze zou kunnen storen op je pc-voeding. maar ik heb hem ook gewoon op de 12v van de pc-voeding hangen en nog geen problemen gehadOp zaterdag 28 juli 2001 13:23 schreef raptile het volgende:
[..]
waarom zou ik een travo erin moeten zetten als ik al 12 volt in de pc heb zitten?
gewoon een tl balkje van 6 wattOp zondag 29 juli 2001 14:56 schreef Silenzer_nl het volgende:
[..]
wat voor een lamp heb jij? als het zo`n ccfl is zit er namelijk geen starter bij maar een soort van schakelende voeding de de spanning van 12v naar 110v (geloof ik) omzet. deze zou kunnen storen op je pc-voeding. maar ik heb hem ook gewoon op de 12v van de pc-voeding hangen en nog geen problemen gehad
Spelfouten voorbehouden.
kan het zo zijn dat die spoel stroom afgeeft aan mn kast ofzo want als ik de stekker van het lampje in het stopcontact doe is er niets aan de hand
als ik de stekker van mijn computer in het stopcontact doe is er niets aan de hand.
maar als ik bijde doe ligt de stop eruit
als ik de stekker van mijn computer in het stopcontact doe is er niets aan de hand.
maar als ik bijde doe ligt de stop eruit
Spelfouten voorbehouden.
Pagina: 1