Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Philips (Hue) Pop-up Store in Veldhoven (11 t/m 18 juli)

Pagina: 1
Acties:
  • 2.831 views

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Gabriel_WB
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 05:39

Locatie op Google Maps

Op de parkeerplaats van ASML in Veldhoven staat momenteel een Philips Popup Shop. Veel producten met een hoop korting (Nieuwste Airfryer XXL gescoord voor €130 :+ ) Maar er is ook een redelijk groot Hue assortiment.

Erg interessant zijn de nieuwe Play lampen en de nieuwe buitenlampen en buitensensor. Deze zie je op de eerste foto hieronder

*knip* Methodes om (fysieke) beveiliging bij ASML te omzeilen posten, is niet de bedoeling.

Een klein prijsoverzichtje (dit zijn niet alle producten)

Hue E27 Color Starterset (3 color lampen + hub + dimmer)€119,97
Hue E27 Ambiance Starterset (3 ambiance lampen + hub + dimmer)€77,97
Hue E27 White Starterset (3 white lampen + hub + dimmer)€59,97
Hue E27 Color DuoPack(2 color lampen)€59,97
Hue GU10 Color Lamp€35,97
Hue GU10 Ambiance Lamp€17,97
Hue GU10 Ambiance Lamp Duopack€26,97
Hue Ambiance Dimkit (1 ambiance lamp + dimmer)€20,97
Hue Motion Sensor€23,97
Hue Dimmer Switch€11,97
Hue Hub€35,97
Hue Bloom€41,97

Yorinn wijzigde deze reactie 14-07-2019 00:46 (16%)

[TODO: insert creative/funny signature here]

• weertenaar
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 10:04
Gabriel_WB schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 17:15:
[Afbeelding]

Locatie op Google Maps

Op de parkeerplaats van ASML in Veldhoven staat momenteel een Philips Popup Shop. Veel producten met een hoop korting (Nieuwste Airfryer XXL gescoord voor €130 :+ ) Maar er is ook een redelijk groot Hue assortiment.

Erg interessant zijn de nieuwe Play lampen en de nieuwe buitenlampen en buitensensor. Deze zie je op de eerste foto hieronder

Ik werd niet gecontroleerd tijdens het afrekenen (Ik ben geen ASML werknemer) echter heb je wel een pas nodig om op het parkeerterrein te komen als je met de auto komt. De poort van het fietspad is doordeweeks tijdens werktijden wel gewoon open, dus buiten het terrein parkeren en vervolgens te voet of met de fiets naar binnen gaan is een optie.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Een klein prijsoverzichtje (dit zijn niet alle producten)

Hue E27 Color Starterset (3 color lampen + hub + dimmer)€119,97
Hue E27 Ambiance Starterset (3 ambiance lampen + hub + dimmer)€77,97
Hue E27 White Starterset (3 white lampen + hub + dimmer)€59,97
Hue E27 Color DuoPack(2 color lampen)€59,97
Hue GU10 Color Lamp€35,97
Hue Ambiance Dimkit (1 ambiance lamp + dimmer)€20,97
Hue Motion Sensor€23,97
Hue Dimmer Switch€11,97
Hue Hub€35,97
Hue Bloom€41,97
Net te laat gelezen ( ik werk een paar straten verderop)

Hebben ze toevallig ook de GU10 Ambiance lampen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gabriel_WB
  • Laatst online: 05:39
weertenaar schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 22:35:
[...]

Net te laat gelezen ( ik werk een paar straten verderop)

Hebben ze toevallig ook de GU10 Ambiance lampen?

Die heb ik ook gezien. Hadden ze nog redelijk wat van liggen. €17,97 per stuk.

Edit: Ze hebben ook duopacks voor €26,97

Gabriel_WB wijzigde deze reactie 12-07-2019 23:24 (13%)
Reden: Duopack

[TODO: insert creative/funny signature here]

• weertenaar
de 40% geldt op alles van Hue ook in de myshop in Eindhoven

• remzor
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 11:24
weertenaar schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 11:07:
Mooie prijzen.Heb wel interesse in de Bloom en wellicht een bar.
Helaas is de shop bij ASML maar tot 14:00u open vandaag, dat ga ik niet halen. Voor zover ik kan zien is de Myshop bij Philips zelf? En daar kom je niet zomaar waarschijnlijk? (als niet medewerker zijnde).

• weertenaar
weertenaar schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 11:07:
ligt bij het psv stadion. ik heb een pasje laten maken in de pop-up store, daar kon ik mee betalen in de winkel.

• walterworld
  • Nu online
weertenaar schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 11:55:
[...]

ligt bij het psv stadion. ik heb een pasje laten maken in de pop-up store, daar kon ik mee betalen in de winkel.
Jij werkt bij Philips of ASML?
Meende dat het alleen voor de medewerkers en partners van Philips waren.

• remzor
weertenaar schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 11:55:
[...]

Ah, oke.

Ik wil maandag best een ritje richting Veldhoven maken, tenzij het risico te groot is dat ik niets mee krijg. Maar dat zal een kwestie van proberen zijn denk ik. @Gabriel_WB is het in ieder geval gelukt.

Wil wel aan de slag met 2 blooms en misschien een bar voor de entertainment kamer. Heb Huestacean gedownload voor de Shield TV maar werkt nog niet helemaal.. hopelijk lukt het en anders is het sowieso leuke sfeerverlichting :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 26-01 22:13

mark-k

AKA markkNL

Niet echt de bedoeling dat random mensen naar die pop up store komen volgens mij. In het bericht stond in elk geval dat je een myshop employee pas moet hebben.

Mocht je toch komen, aub niet met je auto voor de slagboom gaan staan want die gaat echt niet open voor je en het is lastig achteruit rijden met 20 auto's achter je.
walterworld schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 17:22:
[...]

Jij werkt bij Philips of ASML?
Meende dat het alleen voor de medewerkers en partners van Philips waren.
In zn profiel staat dat hij bij de TU/e werkt, die hebben (of hadden iig, ik heb er ook nog eentje vanuit mn studententijd) een overeenkomst met Philips waarmee je een employee pas kunt krijgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• weertenaar
mark-k schreef op zondag 14 juli 2019 @ 00:30:
Niet echt de bedoeling dat random mensen naar die pop up store komen volgens mij. In het bericht stond in elk geval dat je een myshop employee pas moet hebben.

Mocht je toch komen, aub niet met je auto voor de slagboom gaan staan want die gaat echt niet open voor je en het is lastig achteruit rijden met 20 auto's achter je.

[...]

In zn profiel staat dat hij bij de TU/e werkt, die hebben (of hadden iig, ik heb er ook nog eentje vanuit mn studententijd) een overeenkomst met Philips waarmee je een employee pas kunt krijgen.
Het is in principe alleen voor medewerkers van Philips/ASML philips pas houders...dus zeker niet de bedoeling dat iedereen het gaat proberen.
Bij het betalen heb je een pas nodig. Je kunt een willekeurige bezoeker aanklampen ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Interessant. Woon in de buurt van ASML.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bobbreede
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 00:12
Dus, als gewone consument heb je er niets te zoeken? Of begrijp ik het verkeerd? :-)

Why so serious?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 26-01 22:13

mark-k

AKA markkNL

Bobbreede schreef op zondag 14 juli 2019 @ 10:21:
Dus, als gewone consument heb je er niets te zoeken? Of begrijp ik het verkeerd? :-)
Die shops zijn sowieso alleen toegankelijk voor mensen met een employee pas van Philips (of een van hun partners), en die op ASML terrein is bedoeld voor de mensen van ASML (vanwege een samenwerking met Philips, gok met dat hele Brainport Eindhoven waarmee PSV nu ook gesponsord wordt). Gok dat security ook niet heel blij gaat zijn met 'onbevoegden' op t terrein.

De foto in de TS heeft helaas wat blur over het "you can buy with your Philips myshop card or ASML badge".

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
Ik weet niet in hoeverre het daar afgezet is, maar je hebt ook paar keer per jaar zoiets op de High Tech Campus, die wel publiekelijk bereikbaar is. Punt blijft wel dat je (officieel) een badge moet laten zien dat je er werkt, en ik weet niet hoe moeilijk ze daar in de praktijk over doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 11:29
Zonder pasje moet je postcode en Huisnr opgeven en je ID Laten zien. Sowieso bij employeeshop bij PSV stadion en van wat ik gehoord heb nu ook bij pop-up shop ASML.

Bron: broer die bij ASML werkt

Mijn nieuwe systeempje

• remzor
TweakersOnly schreef op zondag 14 juli 2019 @ 22:32:
Zonder pasje moet je postcode en Huisnr opgeven en je ID Laten zien. Sowieso bij employeeshop bij PSV stadion en van wat ik gehoord heb nu ook bij pop-up shop ASML.

Bron: broer die bij ASML werkt
Hmm, dat zal hem dus niet gaan worden voor mij.

Nu ook enkele aanbiedingen bij Amazon (Prime day). Onder andere een 2m lichtstrip, 2x de Play + een bridge voor 165,- euro. Ook best netjes :)

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Aanbieding is afgelopen. Hier komt dan ook een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True