Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...Mijn vraag
...op heel veel youtube filmpjes zie ik dat het mogelijk is om alle adroid apps op android auto te zetten,via AA Mirror en AA unlock.
hoe krijg ik die er op,bij Android Auto Info mis ik de 3 puntjes.
Of moet mijn telefoon eerst geroot zijn.
wie kan mij helpen

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Je hebt iig niet gezocht op het forum hier alwaar er al een groot topic over te vinden is...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:32

Oekol

waka waka hey hey

Er is inderdaad een heel topic over geschreven. Android auto in Nederland heet het uit m'n hoofd.

Yes: Android Auto in Nederland

[ Voor 22% gewijzigd door Oekol op 13-07-2019 20:25 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 17:16:
Op heel veel youtube filmpjes zie ik dat [...] mijn telefoon eerst geroot moet zijn.
There's your answer :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd je openingspost voldoet momenteel niet aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het verplicht om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem, daarnaast is het belangrijk om aan te geven wat je zelf al hebt gevonden, geprobeerd en gedaan. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Wil je dus even een nieuw topic aanmaken?

Dit topic is gesloten.