Back to school actie en de beats headset

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:22
Hey Tweakers,

De back to school actie van apple is weer begonnen. Nu zit ik eraan te denken om een ipad pro 12 inch te nemen (en dus gratis zon beats headset erbij). Maar heb toch wat vragen die voor mij niet helemaal duidelijk is.

We hebben bij ons in de stad een amac, wanneer ik naar hun website ga zie ik bijv wel studenten korting. Alleen deze zogenaamde korting krijg ik ook bij coolblue (alleen geven zij dit niet als korting aan). Maar ik zie ze nergens iets staan over beats headset.

Dan nu mijn vraag: Geld deze actie dan alleen wanneer ik rechtstreeks bij Apple bestel? En hoe zit het met de garantie bij apple? In het verleden waren er nogal veel berichten over dat apple maar 1 jaar garantie toe kent. Dus als ik rechtstreeks bij apple bestel, heb ik dan wel twee jaar of toch een jaar?

En zijn dit wel echte acties of toch een soort van sigaar uit eigen doos? (omdat bij coolblue bijv dezelfde ipad voor 1019 te krijgen is en bij apple voor 1119).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:59

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Jboy1991 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:38:
Hey Tweakers,

De back to school actie van apple is weer begonnen. Nu zit ik eraan te denken om een ipad pro 12 inch te nemen (en dus gratis zon beats headset erbij). Maar heb toch wat vragen die voor mij niet helemaal duidelijk is.

We hebben bij ons in de stad een amac, wanneer ik naar hun website ga zie ik bijv wel studenten korting. Alleen deze zogenaamde korting krijg ik ook bij coolblue (alleen geven zij dit niet als korting aan). Maar ik zie ze nergens iets staan over beats headset.
Amac is een reseller en geen onderdeel van Apple dus die zullen dat dan niet doen.
Jboy1991 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:38:

Dan nu mijn vraag: Geld deze actie dan alleen wanneer ik rechtstreeks bij Apple bestel? En hoe zit het met de garantie bij apple? In het verleden waren er nogal veel berichten over dat apple maar 1 jaar garantie toe kent. Dus als ik rechtstreeks bij apple bestel, heb ik dan wel twee jaar of toch een jaar?

En zijn dit wel echte acties of toch een soort van sigaar uit eigen doos? (omdat bij coolblue bijv dezelfde ipad voor 1019 te krijgen is en bij apple voor 1119).
Lees de actie voorwaarden.
https://www.apple.com/nl/promo/pdf/NL_BTS_FY19_TandCs.pdf

Garantie periode vast is er in Nederland niet, verwachte levensduur wel. Apple is daar al meerderen malen voor op de vingers getikt en wat voor een apparaat van +1000 euro wel meer is dan 2 jaar.

Laptop van 350,- euro kan sneller stuk gaan dan een laptop van 1000,- dus na 2 jaar kun je niet aankloppen bij de verkoper als scherm uitvalt, bij de laptop van 1000,- euro wel. Wet gaat uit dat als je meer hebt betaald je ook een langere levensduur en dus langer gebruik van kan verwachten.
(wat ook weer niet zegt dat je na 3 jaar een nieuw 1000,- laptop mag verwachten maar wel een deel terug of deel reparatie kosten dit met aftrek van de periode dat je gewoon gebruik hebt kunnen maken van het product)

CB kost een ipad pro space grey 11'' 256GB 999.- bij Apple met studenten korting 862,73 en een beats 3 wireless koptelefoon kost 349,-

https://www.coolblue.nl/p...6-gb-wifi-space-gray.html
https://www.apple.com/nl-edu/shop/buy-ipad/ipad-pro
https://www.beatsbydre.com/nl/headphones/studio3-wireless

[ Voor 24% gewijzigd door 42dpi op 13-07-2019 15:58 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:41
De Beats-actie geldt alleen voor aankopen in de Apple Store en niet bij AMac of andere resellers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacredRose
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:28
Het makkelijkste is natuurlijk om langs te gaan bij de Amac of om ze te bellen. Dan heb je sneller een antwoord of het wel of niet bij hun kan.

Als je rechtstreeks bij Apple koopt zijn hun verantwoordelijk voor je consumentenrecht en dat pakken ze behoorlijk goed op zolang je maar duidelijk aangeeft dat je het rechtstreeks bij hun hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:59

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

SacredRose schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 18:42:
Het makkelijkste is natuurlijk om langs te gaan bij de Amac of om ze te bellen. Dan heb je sneller een antwoord of het wel of niet bij hun kan.

Als je rechtstreeks bij Apple koopt zijn hun verantwoordelijk voor je consumentenrecht en dat pakken ze behoorlijk goed op zolang je maar duidelijk aangeeft dat je het rechtstreeks bij hun hebt gekocht.
Of de voorwaarden
In aanmerking komende verkooppunten: Apple Stores, Apple Store voor het onderwijs
en 0800 0200 570 (elk een ‘in aanmerking komend verkooppunt’). In aanmerking
komende producten en actieproducten (zoals hieronder gedefinieerd) moeten bij een in
aanmerking komend verkooppunt worden gekocht.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:42
42dpi schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 15:42:
[...]

CB kost een ipad pro space grey 11'' 256GB 999.- bij Apple met studenten korting 862,73 en een beats 3 wireless koptelefoon kost 349,-

https://www.beatsbydre.com/nl/headphones/studio3-wireless
Alleen zit er een Beats Solo 3 bij en niet een Studio. De Solo kost normaal €199,-.
Pagina: 1