Ik heb een kleine 4 ports switch welke op een 5V/2A adapter werkt. De kabel van deze adapter wil ik verlengen van de standaard 2 meter naar +- 18 meter. Ik wil weten of dit veilig is en of dit de mogelijke werking van de switch beïnvloed. Ik heb zelf uiteraard al gegoogeld en een éénduidig antwoord kan ik niet vinden. Ik kwam o.a. een interessante thread tegen hier op Tweakers maar in die thread werkt men met 12V. Omdat ik met een lager voltage werk heb ik mogelijk meer last van de spanningsval door de lengte van de kabel en ik vroeg mij af of die 18 meter wel haalbaar is. Ik wil de kabel uiteindelijk door een smalle kabelgoot voeren en het zou prettig zijn als ik van te voren weet of dit veilig is en gaat werken.
(geen idee of ik dit nu in wonen & verbouwen of in modding, mechanica & elektronica moet plaatsen)
(geen idee of ik dit nu in wonen & verbouwen of in modding, mechanica & elektronica moet plaatsen)
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠