Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Vraag
Alle reacties
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
En daarna heb ik ze geformatteerd. Ik heb de W10 Pro key meeverkocht, dus na een schone installatie door de kopers staat die toch blijkbaar weer in mijn account.In mijn Microsoft account heb ik ze verwijderd, maar, blijkbaar zijn ze nadat de nieuwe kopers de key weer hebben gebruikt weer automatisch toegevoegd aan mijn account.
[ Voor 25% gewijzigd door Taro op 13-07-2019 17:40 ]
Once you've backed up the info you need, select Start > Settings > Update and security > Recovery .
Under Reset this PC, select Get started, and then follow the instructions on the screen.
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Moet je dat aankaarten bij de AP als er in die statistieken data zit waardoor je privé inzicht krijgt van de kopers.Taro schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 14:14:
Ik krijg iedere week een automatisch rapport per mail, met per kind een aantal statistieken. Naast de 2 PC's van mijn zoontjes, staan de oude PC's er dus ook tussen.
Het is dan immers een datalek bij Microsoft
Maak je niet druk, dat doet de compressor maar
Om een apparaat te verwijderen klik je op een apparaat op de pagina met 'devices' in de url. Vervolgens kun je in het menuutje 'meer opties' de pc verwijderen.Verwijder een apparaat als u een app of game probeert te installeren op een apparaat met Windows 10 en de apparaatlimiet is bereikt.
Net even een oud apparaat verwijdert. Het kan zijn dat na het verwijderen het apparaat nog wel is gekoppeld aan de store, die kun je dan via de apparaatlimietpagina ontkoppelen/verwijderen.
[ Voor 13% gewijzigd door DeTeraarist op 13-07-2019 22:20 ]
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
@DJMaze In de mail staat het volgende, doen ze dus erg netjes:

Edit: Ik heb inmiddels met 1 van de 2 kopers contact opgenomen. De Microsoft chat is in het weekend dicht, maandag probeer ik dat ook nog even. Ik vermoed dat ik er op de standaard manier niet uit ga komen.
[ Voor 27% gewijzigd door Taro op 13-07-2019 22:24 ]
Gezinsfuncties gebruik ik niet, maar mogelijk kun je hier wat terugvinden.
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Op die pagina was ik ook al geweest, maar zorgt er uiteindelijk voor dat je weer op die andere 2 komt.DeTeraarist schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 22:29:
Ik zie inderdaad dat ik ergens overheen las. Ze staan er wel, maar die optie is dus weg op de beheerpagina.
Gezinsfuncties gebruik ik niet, maar mogelijk kun je hier wat terugvinden.