Op zoek naar een goede VESA desk mount

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.Bas.Bas
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-07-2023
Zijn er tweakers die een goede VESA compatible mount kunnen adviseren?

Mijn situatie: Momenteel heb ik een kleine 23" Dell monitor. Deze ga ik op den duur vervangen met een 32" Acer Predator monitor (of iets soortgelijks). Om ruimte op mijn bureau te besparen, wil ik een mount die ik aan mijn bureau kan bevestigen. Gaten boren in de muur is voor mij geen optie. Via google vind ik alleen producten die niet in NL worden geleverd, of erg duur zijn.

Mijn vraag: is er voor €100 of minder een goede desktop mount te vinden die ook grotere monitoren aankan? Er hoeft maar 1 monitor op bevestigd te worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Bas.Bas.Bas op 13-07-2019 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:41
Kijk eens in de Pricewatch onder Muurbeugels. Meer dan genoeg opties te vinden ;)

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Er is zelfs de mogelijkheid voor het zetten van filters voor bureaumount, maximale schermdiagonaal en uiteraard prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:32
Zelf ben ik zeer, zeer tevreden over Ergotron bureauarmen. Erg goede kwaliteit, maar wellicht wat te prijzig voor je. Wat erg mooi is bij die armen is de manier om kabels weg te werken. Dat gaat netjes door de arm heen namelijk.

Wel kan ik je aanraden om voor een pole constructie te nemen zoals pricewatch: Ergotron LX Desk Monitor Arm, Tall Pole. De andere constructie zoals pricewatch: Ergotron HX desk monitor arm (Wit) zorgt voor een beperking in de maximale hoogte van het beeldscherm. Met een paal is dat relatief eenvoudig nog achteraf aan te passen en ik vind het ook nog eens stukken mooier ogen, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.Bas.Bas
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-07-2023
Bedankt voor de hulp. Ik heb de LX verder onderzocht, en kwam uit bij de Amazon Basics monitor arm, wat een rebranded LX lijkt te zijn, maar precies in mijn budget:

https://www.amazon.de/Ama...r%2Caps%2C137&sr=8-3&th=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-10 21:30
@Bas.Bas.Bas zelf ben ik altijd wel gecharmeerd van de mounts van Arctic. De Z1-3D past volgens mij prima bij wat jij zoekt. Zelf heb ik de wall mount variant, bevalt me erg goed.

Het is wel even zoeken naar de nieuwe Gen 3,lijkt erop dat die in NL nog niet verkrijgbaar is.

[ Voor 21% gewijzigd door Wekko306 op 14-07-2019 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_freak
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

tweak_freak

#######->

Pagina: 1