Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

De nieuwe Dell XPS 15inch 7950 heeft geen OLED display?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• cyborgium
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 17-11 19:59
Hi,

Ik wil graag een Dell XPS 7950 aanschaffen, een van de redenen hiervoor is het OLED scherm. Echter als ik naar de Nederlandse website van Dell ga, staat er bovenaan de pagina netjes dat het gaat om een OLED scherm. Echter als ik naar beneden scroll staat er bij elke beschikbare versie dat het gaat om een IPS paneel. Dat is toch wel even anders dan OLED lijkt mij. Weet iemand hoe dit zit?

Beste antwoord (via cyborgium op 13-07-2019 13:01)

• peggman
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-11 12:04
Alleen de wat duurdere modellen hebben een OLED paneel. Als je op de site van dell rechtsbovenin bij 1-4 van 12 op volgende drukt zie je dat de laatste drie wel een OLED scherm hebben.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• peggman
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-11 12:04
Alleen de wat duurdere modellen hebben een OLED paneel. Als je op de site van dell rechtsbovenin bij 1-4 van 12 op volgende drukt zie je dat de laatste drie wel een OLED scherm hebben.

• cyborgium
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 17-11 19:59
peggman schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:40:
Dankjewel! Voortaan moest ik maar wat beter kijken..