Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zoek een HTPC die 4K (HDR) af kan spelen, maar ook wat ruimte heeft om bijvoorbeeld een torrent programma te runnen of als netwerkbackup te kunnen dienen. Misschien zelfs een casual spelletje op te spelen. Liefst een beetje toekomstbestendig allemaal, dus ik dacht aan Windows 10 vanwege de flexibiliteit. Het systeem komt aan mijn Panasonic TV te hangen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €500, maar minder mag altijd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb alle componenten nodig, en wat advies.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Komt in de woonkamer te staan, dus liefst niet teveel lawaai / energieverbruik.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Goede tips, andere invalshoeken of ideeën
Ik kwam zelf op onderstaande uit, maar ik was erg benieuwd naar op- of aanmerkingen. Ik twijfel een beetje tussen een i5 en i3, en 8 of 16 GB ram. Met zo'n toetsenbord heb ik ook geen ervaring, maar ze zijn wel lekker klein... De Intel SSD is lekker snel en zuinig volgens mij.
Wat vinden jullie?
Ik zoek een HTPC die 4K (HDR) af kan spelen, maar ook wat ruimte heeft om bijvoorbeeld een torrent programma te runnen of als netwerkbackup te kunnen dienen. Misschien zelfs een casual spelletje op te spelen. Liefst een beetje toekomstbestendig allemaal, dus ik dacht aan Windows 10 vanwege de flexibiliteit. Het systeem komt aan mijn Panasonic TV te hangen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €500, maar minder mag altijd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb alle componenten nodig, en wat advies.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Komt in de woonkamer te staan, dus liefst niet teveel lawaai / energieverbruik.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Goede tips, andere invalshoeken of ideeën
Ik kwam zelf op onderstaande uit, maar ik was erg benieuwd naar op- of aanmerkingen. Ik twijfel een beetje tussen een i5 en i3, en 8 of 16 GB ram. Met zo'n toetsenbord heb ik ook geen ervaring, maar ze zijn wel lekker klein... De Intel SSD is lekker snel en zuinig volgens mij.
Wat vinden jullie?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Barebones | Intel NUC Kit NUC8i5BEH (EU stroomkabel) | € 354,90 | € 354,90 |
| 1 | Toetsenborden | Rii Mini Wireless Keyboard i8+ (Bluetooth) | € 17,95 | € 17,95 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial CT16G4SFD824A | € 57,81 | € 57,81 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 102,- | € 102,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 532,66 | ||