/dev/null
Heb zelf ook een Deawoo met dezelfde problemen...na het installeren van powerstrip de 2.78 versie(geen 3.0 build!!!) kun je in iedere resolutie je monitor zelf zijn beeld laten uitlijnen... iig dat die rare gebogen krommingen weg zijn...je houdt dan een strak vierkant beeld over wat je alleen nog maar in hoogte en breedte moet verstellen.Op zaterdag 28 juli 2001 13:03 schreef I_Stealth_I het volgende:
Ik een daweoo scherm van 3 jaar. Ik heb altijd op 1024 @85hz gedraait. Echter als ik hem op 1152 zet, dan word het beeld heel raar afgebogen. zoiets )( .Ik kan het met het menu een beetje bijstellen. Wat kan ik er verder aan doen?
De functies hiervoor zitten in powerstrip onder de monitor config verborgen. Tevens kun je hier je refreshrate voor win2000 fixen... voor alle resoluties... je klikt op het knopje optimal resolution by monitor aan...en alle rates worden maximaal gezet.
succes
http://www.entechtaiwan.comOp zaterdag 28 juli 2001 13:29 schreef I_Stealth_I het volgende:
heb je een linkje voor mij ?
of zoek http://www.google.com/search?q=powerstrip&hl=nl&lr=
Verwijderd
mol je hiermee je beeldscherm niet, ik heb namelijk iiyama 411 waar ik voorzichtig mee ben.Op zaterdag 28 juli 2001 13:16 schreef paulgielens het volgende:
[..]
Heb zelf ook een Deawoo met dezelfde problemen...na het installeren van powerstrip de 2.78 versie(geen 3.0 build!!!) kun je in iedere resolutie je monitor zelf zijn beeld laten uitlijnen... iig dat die rare gebogen krommingen weg zijn...je houdt dan een strak vierkant beeld over wat je alleen nog maar in hoogte en breedte moet verstellen.
De functies hiervoor zitten in powerstrip onder de monitor config verborgen. Tevens kun je hier je refreshrate voor win2000 fixen... voor alle resoluties... je klikt op het knopje optimal resolution by monitor aan...en alle rates worden maximaal gezet.
succes
Het is Daewoo
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Ik vergis me altijd met die a en e van Daewoo
/dev/null
Verwijderd
Ik zie bij powerstrip 2.78 geen manier om van dit: (), dit: || te maken hoor, ook niet bij de "monitor config" zoals jij zegtOp zaterdag 28 juli 2001 13:16 schreef paulgielens het volgende:
[..]
Heb zelf ook een Deawoo met dezelfde problemen...na het installeren van powerstrip de 2.78 versie(geen 3.0 build!!!) kun je in iedere resolutie je monitor zelf zijn beeld laten uitlijnen... iig dat die rare gebogen krommingen weg zijn...je houdt dan een strak vierkant beeld over wat je alleen nog maar in hoogte en breedte moet verstellen.
succes
ik kan het ook niet vinden.Op zaterdag 28 juli 2001 23:15 schreef AirHead het volgende:
[..]
Ik zie bij powerstrip 2.78 geen manier om van dit: (), dit: || te maken hoor, ook niet bij de "monitor config" zoals jij zegt
/dev/null
Voor de powerstrip 3.0 + versies...
options >> monitor information
Kies bij Options gedeelte:
"Read data directly from monitor"
Nu kiest ie automatisch alle maximale refreshrates van je monitor...
Ik heb 2.78 momenteel niet geinstalleerd, maar ik meen me te herinneren...
rechterklik op icoon in task-tray... kies monitor(of zoek onder advanced indien niet direct aanwezig) Dan krijg je de monitor properties te zien... je kiest dan voor advanced aan de rechterzijde zit een mooie button. Nu kun je in dit menu...(je krijgt een breder window te zien...met meerdere instelmogelijkheden) de maximale waarden op laten vragen aan de monitor... dit duurt dan ff. Als powerstrip hiermee klaar is... kun je dit toevoegen aan de registry...daar vraagt powerstrip zelf naar nadien je ze opgevragen hebt...
Op dit moment zijn je refreshrates altijd maximaal ingeteld...(op je monitor) dus niet op je grafische kaart...dan ken je je monitor alsnog verneuken met waardes hoger dan het dingetje aankan.
succes
options >> monitor information
Kies bij Options gedeelte:
"Read data directly from monitor"
Nu kiest ie automatisch alle maximale refreshrates van je monitor...
Ik heb 2.78 momenteel niet geinstalleerd, maar ik meen me te herinneren...
rechterklik op icoon in task-tray... kies monitor(of zoek onder advanced indien niet direct aanwezig) Dan krijg je de monitor properties te zien... je kiest dan voor advanced aan de rechterzijde zit een mooie button. Nu kun je in dit menu...(je krijgt een breder window te zien...met meerdere instelmogelijkheden) de maximale waarden op laten vragen aan de monitor... dit duurt dan ff. Als powerstrip hiermee klaar is... kun je dit toevoegen aan de registry...daar vraagt powerstrip zelf naar nadien je ze opgevragen hebt...
Op dit moment zijn je refreshrates altijd maximaal ingeteld...(op je monitor) dus niet op je grafische kaart...dan ken je je monitor alsnog verneuken met waardes hoger dan het dingetje aankan.
succes
Pagina: 1