Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen op hoge settings en eventueel streamen. Games zijn vooral MMO genre games als BnS, AoC en WoW classic.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou liever niet boven de 2.000 gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, Toetsenbord, Beeldscherm zijn al aanwezig. Huidige beeldscherm is erg matige kwaliteit, dus zit eventueel nog te kijken naar een 144hz beeldscherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 videokaart, 16gb ram, i7 CPU.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nog niet bekend
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf weinig verstand van computers, deze lijst samen gemaakt met een vriend die er iets meer verstand van heeft. Zou graag feedback ontvangen of deze onderdelen goed met elkaar zouden werken, of ik geen aankoopjes miss die dezelfde kwaliteit zijn, maar goedkoper en of ik niks vergeten ben.
Mijn huidige lijst
Games spelen op hoge settings en eventueel streamen. Games zijn vooral MMO genre games als BnS, AoC en WoW classic.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou liever niet boven de 2.000 gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, Toetsenbord, Beeldscherm zijn al aanwezig. Huidige beeldscherm is erg matige kwaliteit, dus zit eventueel nog te kijken naar een 144hz beeldscherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 videokaart, 16gb ram, i7 CPU.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nog niet bekend
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf weinig verstand van computers, deze lijst samen gemaakt met een vriend die er iets meer verstand van heeft. Zou graag feedback ontvangen of deze onderdelen goed met elkaar zouden werken, of ik geen aankoopjes miss die dezelfde kwaliteit zijn, maar goedkoper en of ik niks vergeten ben.
Mijn huidige lijst
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-9700K Boxed | € 394,99 | € 394,99 |
| 1 | Moederborden | MSI Z390-A PRO | € 126,51 | € 126,51 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Ventus OC | € 549,- | € 549,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 81,51 | € 81,51 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 75,22 | € 75,22 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 77,05 | € 77,05 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 110,12 | € 110,12 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.495,40 | ||