Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gamen en films kijken. Qua games speel ik vooral strategische spellen en sims, maar ook een shooter of RPG komt wel eens voorbij.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen direct budget, maar denk aan 1500-2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een ultrawide 1440p/ 120hz monitor met G-sync die ik mee wil nemen, vandaar dat een nvidia kaart een vereiste is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niets bijzonders, de standaard componenten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke merkvoorkeuren, buiten nvidia voor de GPU zoals aangegeven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voor mij is een stil systeem belangrijk en geen enorme hitteopbrengst, omdat de kast onder mijn bureau staat met beperkte ruimte eromheen. Indien praktisch geen probleem heb ik een voorkeur voor een micro-ATX grootte. Ik wil niet inleveren op performance, maar kleiner heb ik liever.
Ik kies voor een X570 bordje omdat ik graag over een jaar of twee de GPU wil kunnen vervangen zonder verder te hoeven upgraden/ wijzigen.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben met name op zoek naar integraal advies. Zijn er onderdelen die beter kunnen, heb ik zaken uitgezocht die niet passen? Met name RAM ben ik niet erg zeker over en ik heb nog geen tests gezien welke van de RTX 2070 supers stiller/ beter zijn dus heb ik er maar even een gekozen. Helaas kan ik ze ook nog nergens in NL te koop vinden.
Ik wil vooral gamen en films kijken. Qua games speel ik vooral strategische spellen en sims, maar ook een shooter of RPG komt wel eens voorbij.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen direct budget, maar denk aan 1500-2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een ultrawide 1440p/ 120hz monitor met G-sync die ik mee wil nemen, vandaar dat een nvidia kaart een vereiste is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niets bijzonders, de standaard componenten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke merkvoorkeuren, buiten nvidia voor de GPU zoals aangegeven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voor mij is een stil systeem belangrijk en geen enorme hitteopbrengst, omdat de kast onder mijn bureau staat met beperkte ruimte eromheen. Indien praktisch geen probleem heb ik een voorkeur voor een micro-ATX grootte. Ik wil niet inleveren op performance, maar kleiner heb ik liever.
Ik kies voor een X570 bordje omdat ik graag over een jaar of twee de GPU wil kunnen vervangen zonder verder te hoeven upgraden/ wijzigen.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben met name op zoek naar integraal advies. Zijn er onderdelen die beter kunnen, heb ik zaken uitgezocht die niet passen? Met name RAM ben ik niet erg zeker over en ik heb nog geen tests gezien welke van de RTX 2070 supers stiller/ beter zijn dus heb ik er maar even een gekozen. Helaas kan ik ze ook nog nergens in NL te koop vinden.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 354,87 | € 354,87 |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 I PRO WIFI | € 230,51 | € 230,51 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Gaming OC 8G | € 565,05 | € 565,05 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define Mini C | € 73,99 | € 73,99 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 161,- | € 161,- |
1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 650W | € 102,99 | € 102,99 |
1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.589,36 |
[ Voor 5% gewijzigd door Gongbao op 12-07-2019 22:40 ]