Voor het produceren van muziek ben ik opzoek naar een goede laptop. Nu wordt ik min of meer gelimiteerd door het gebruikte DAW (Digital Audio Workstation). Meeste pakketten geven aan dat aanbevolen wordt 8 GB RAM-geheugen, voldoende hardeschijf ruimte op al dan niet een SSD en een i7-processor met meer dan 2.0 Ghz.
Nu heb ik hiervoor een BTO laptop op het oog. Echter zie ik uit reviews uit het verleden vaak naar voren komen dat de barebones van Clevo erg slecht zijn en daardoor snel oververhitting plaats vindt van de hardware. Inmiddels gebruikt BTO barebones van TjongFang.
Vraag is of dit beter is. Is bij niet belasting van de videokaart de X-Book 15CL872 bijvoorbeeld ook stil?
En heeft iemand ervaring met V-Book 15CL817?
Nu heb ik hiervoor een BTO laptop op het oog. Echter zie ik uit reviews uit het verleden vaak naar voren komen dat de barebones van Clevo erg slecht zijn en daardoor snel oververhitting plaats vindt van de hardware. Inmiddels gebruikt BTO barebones van TjongFang.
Vraag is of dit beter is. Is bij niet belasting van de videokaart de X-Book 15CL872 bijvoorbeeld ook stil?
En heeft iemand ervaring met V-Book 15CL817?
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2019 21:12 ]