Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Salaris bij nieuwe werkgever na 3 tijdelijke contracten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• ventoplas
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 12-07 13:48
Mijn vraag

Ik ga aan de slag bij een zorgorganisatie als verzorgende fw 30.
Bij mijn vorige werkgever verdiende ik daar in fw 25 (andere functie) 13,78 p uur. Nu ga ik maar 11,20 per uur verdienen terwijl ik meer dingen ga doen zoals medicatie delen..
Kan dit kloppen??

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Zenix
  • Registratie: maart 2004
  • Nu online

Zenix

BOE!

Kan zijn dat je in de vorige organisatie op een hogere trede zat. Ik zou zeggen pak de CAO erbij.

• PROnline
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 10:13
Dit kan kloppen, dit kan niet kloppen. Daar geef je te weinig informatie voor.
Wat heb je aangeboden gekregen? Neem aan dat er een salaris in je contractaanbod stond. En zo niet,

Pak de CAO erbij en je weet wat FW30 (of moet 't FWG 30 zijn?) en kijk in welke schaal je instroomt.

Als ik 't zo zie schaal zeven of acht.

PROnline wijzigde deze reactie 12-07-2019 13:55 (6%)

• Wylana
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 14:54
Wat was je andere functie?
Viel die ook onder dezelfde CAO?

COA voor VVT (Verpleeg-, Verzorgingshuizen, Thuiszorg en Jeugdgezondheidszorg): https://www.fnv.nl/getmed...d38/VVT-cao_.pdf?ext=.pdf

Daarin staat dat je voor 40 uur aanloper een salaris van 11,17 krijgt.
Zou je op trede 0 komen, dan is het 11,75.

Bij FW25 zou je salaris van 13,78 krijgen bij trede 5.

Maar mijn vermoeden is dat het komt doordat het een andere functie is met een andere CAO.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• BastaRhymez
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 18:35
Zoals @Wylana hierboven al aangeeft.

Een hogere schaal is niet per definitie een hoger salaris. Dit is mede afhankelijk van de trede. Een hogere schaal heeft (over het algemeen) een hoger eindsalaris.

Als je nu in een hogere schaal bent ingedeeld, dan ben je waarschijnlijk in tredes achteruit gegaan...
Of even opnieuw om tafel gaan (als je contract nog niet is getekend) of lekker verder kijken :-)

• Rukapul
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 20:01

Rukapul

Moderator General Chat
Er ontbreekt een hoop informatie in de startpost. Als dat niet wordt aangevuld met onder andere antwoorden op de gestelde vragen hierboven dan gaat dit topic dicht.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True