Lettertoetsen zijn ineens functies of doen niks

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Myrna
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 30-01-2023
Hallo,

ik hoop heel erg dat iemand hier me kan helpen. Mijn kat heeft op het toetsenbord van mijn laptop gezeten en nu is mijn toetsenbord in de war. Sommige letters zijn ineens een functie geworden (bijv de h opent geschiedenis in firefox) en sommige doen niks meer. Ik kan dus niet meer typen. Ook het touchpad gedraagt zich soms anders. Ik dacht misschien heeft het met de fn of numlock toets te maken en heb al gegoogeld naar wat voor combinatie ik moet indrukken, maar niks werkt. Hebben jullie enig idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ik het weer normaal krijg? De laptop is een HP Probook.

Alvast bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Klinkt als je CTRLtoets die blijft hangen. Kun je makkelijk zien door het onscreenkeyboard op te starten, dan zie je snel of die blijft plakken of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Myrna
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 30-01-2023
Thanks, het is opgelost! Het was niet de ctrl toets die bleef plakken. Maar doordat ik het onscreen toetsenbord moest starten met alleen klikken, kwam ik in het menu waar aangegeven werd: als je shift/numlock/etc zoveel tellen inhoudt dan schakel je x/y in of uit. Ik heb daar wat in geprobeerd en nu werkt alles weer normaal. Superbedankt! Heel fijn dat je zo snel met een tip kwam waarmee ik weer verder kon.