Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Verwijderd
gewoon in je PC drukken en kijken wat het doet. Als je meer hebt gekregen zou ik er niet om gaan zitten klagen.
Jup, maar deze vraag kwam niet uit het niets
Ik ben namelijk de trotse bezitter van een AOpen AX6BC 
Mijn geheugen werkt daar niet in, er zit standaard 128 in (2x64 single sided).
Als ik er de 256 MB chip indruk die bovenaan de topic staat, hebt ik maar 262,144 MB Geheugen beschikbaar. Is dit omdat me mobo geen double sided 256 ondersteund?
Mijn geheugen werkt daar niet in, er zit standaard 128 in (2x64 single sided).
Als ik er de 256 MB chip indruk die bovenaan de topic staat, hebt ik maar 262,144 MB Geheugen beschikbaar. Is dit omdat me mobo geen double sided 256 ondersteund?
Dell Studio XPS 16
Ow ja, die twee 64 mb simms zijn 100 MHz, die nieuwe (256 mb) is 133... Maar dit zal toch niet de bron zijn, omdat ik overal in de search ook vind dat dit backwards compatible is...
Dell Studio XPS 16
Dit komt omdat AOpen mobo's maar maximaal 16 chips ondesteunen. Zoiets had ik gelezen iig
Verwijderd
Jouw Icon stuiterd op het ritme van Aerosmith - Hole in My Soul.mp3Op zaterdag 28 juli 2001 12:54 schreef gnimmeL_kraD het volgende:
Dit komt omdat AOpen mobo's maar maximaal 16 chips ondesteunen. Zoiets had ik gelezen iig
Op 5.10 mins komt er zo`n gitaar deuntje in
/offtopic
16 chips? Totaal over de drie dimm bankjes? 
Dat slaat volgens mij nergens op, want ik heb namelijk al 16 chips op mijn twee 64mb simms zitten, daarnaast kan hij ook nog de helft (
van mijn nieuwe simm detecteren, 16+8=24??? Zal dat de max zijn?
Dat slaat volgens mij nergens op, want ik heb namelijk al 16 chips op mijn twee 64mb simms zitten, daarnaast kan hij ook nog de helft (
Dell Studio XPS 16
Pagina: 1