Thermostaat voor internetverbinding

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Topicstarter
@arnoudwokke nieuws: Nederlandse start-up begint verkoop 'thermostaat voor internetverbind...

Je hebt het daar over een switch, waarmee als ik het goed begrijp een schakelaar bedoeld wordt om de filter stand te kiezen.

Misschien goed om dat dan ook gewoon schakelaar te noemen, aangezien switch in deze context geïnterpreteerd kan worden als netwerkswitch.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-10 20:59

arnoudwokke

Redacteur
Ja, daar heb je helemaal gelijk in, ik heb het nu in het hele artikel aangepast naar schakelaar. Dank je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StapelPanda
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-10 17:43

StapelPanda

PB0MV

De snelheden lijken ook niet echt te kloppen, "De router draait op een Qualcomm QCA9563 en ondersteunt maximaal 802.11ac tot een snelheid van 433MB/s, zo staat op de specsheet.", dat moet Mb/s zijn denk ik.

Vervolgens word er over 600Mb/s totaal gesproken maar deze kan ik niet terugvinden in de specsheet?

[ Voor 4% gewijzigd door StapelPanda op 12-07-2019 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Topicstarter
Daar moet sowieso dus een kleine b staan, ipv een hoofdletter B. De specsheet heeft het over 433Mbps voor de 5GHz ac wifi. Waar die 600Mbps vandaan komt is me ook even een raadsel. Dat zou de max. WAN->LAN doorvoer kunnen zijn, maar dat komt dan niet uit de specsheet.

@arnoudwokke

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-10 20:59

arnoudwokke

Redacteur
Klopt, het is Mbit/s. Ik heb het aangepast, dank voor de oplettendheid :) De snelheid over ethernet komt uit een mailwisseling die ik had met de oprichter van het bedrijf, maar die hebben ze idd niet op de specsheet staan :)