Hallo iedereen,
jullie hulp zou meer dan welkom zijn om een goede game pc te bouwen die enkele jaren mee kan gaan en waar ik desnoods in de toekomst onderdelen kan van veranderen, bij deze de uitleg:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, zoals:
- GTA
- battle royales (pubg enz)
- battlefield
- citybuilders
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ideaal gezien was mijn budget 1500 euro tot 1800 euro (maar dan met monitor en assemblage inbegrepen). Momenteel overstijg ik dus het budget.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope, tot heden altijd MSI laptops gehad
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou vooral graag een goede gaming-pc hebben die ook wat future-proof is. Ik heb geen zin om na 2-3 jaar al mijn desktop te vervangen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel of AMD , eerlijk gezegd het maakt mij niet uit. Ik heb de AMD 3700x in de lijst omdat ik vooral positieve zaken er over lees , prijs en kwaliteit tov Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ik heb weinig verstand van componenten dus ik sta open voor verbeteringen, bv ook een alternatief voor de te dure case
. Ik zal moeten zaken vervangen want momenteel overstijgt de build mijn budget. Ik zou wel graag de RTX 2070 Super behouden (tenzij iemand mij van gedachten doet veranderen).
Ga je overklokken?
Nee geen verstand van dus overweeg ik ook niet.
Wat verwacht je van ons?
Is de build goed? Hoe kan ik de prijs naar beneden halen (case, monitor). Overdrijf ik met mijn build? Is de build future-proof? Wat RGB is leuk . Moederbord ok? Pc cooling? enz , wat ervaring is welkom.
bedankt alvast!
jullie hulp zou meer dan welkom zijn om een goede game pc te bouwen die enkele jaren mee kan gaan en waar ik desnoods in de toekomst onderdelen kan van veranderen, bij deze de uitleg:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, zoals:
- GTA
- battle royales (pubg enz)
- battlefield
- citybuilders
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ideaal gezien was mijn budget 1500 euro tot 1800 euro (maar dan met monitor en assemblage inbegrepen). Momenteel overstijg ik dus het budget.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope, tot heden altijd MSI laptops gehad
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou vooral graag een goede gaming-pc hebben die ook wat future-proof is. Ik heb geen zin om na 2-3 jaar al mijn desktop te vervangen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel of AMD , eerlijk gezegd het maakt mij niet uit. Ik heb de AMD 3700x in de lijst omdat ik vooral positieve zaken er over lees , prijs en kwaliteit tov Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ik heb weinig verstand van componenten dus ik sta open voor verbeteringen, bv ook een alternatief voor de te dure case
Ga je overklokken?
Nee geen verstand van dus overweeg ik ook niet.
Wat verwacht je van ons?
Is de build goed? Hoe kan ik de prijs naar beneden halen (case, monitor). Overdrijf ik met mijn build? Is de build future-proof? Wat RGB is leuk . Moederbord ok? Pc cooling? enz , wat ervaring is welkom.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 354,87 | € 354,87 |
1 | Moederborden | MSI MPG X570 Gaming Edge WiFi | € 213,50 | € 213,50 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Ventus OC | € 550,- | € 550,- |
1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 2TB | € 67,- | € 67,- |
1 | Behuizingen | NZXT H700i Wit/Zwart | € 169,99 | € 169,99 |
1 | Monitoren | Asus VG278Q Zwart | € 279,99 | € 279,99 |
1 | Monitoren | MSI Optix MAG271C Zwart | € 290,- | € 290,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR | € 101,50 | € 101,50 |
1 | Voedingen | Seasonic Focus Plus 650 Gold | € 92,99 | € 92,99 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 250GB | € 73,90 | € 73,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.193,74 |
bedankt alvast!