Toon posts:

Mobiele contact management applicatie

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Mijn vraag is: hoe houden jullie de contactenlijst in je telefoon bij? We hebben al circa 20 jaar mobiele telefoons. Er zijn allerlei handige apps. Maar hoe komt het dat je nog steeds handmatig wijzigingen bij al je contacten moet doorvoeren? Ik gebruik Google Contacts als back up (sync). Maar als een vriend van me een nummer wijzig, moet ik dat nog steeds zelf wijzigen.

Ik heb diverse apps geprobeerd: Addappt, CircleBack, Simpler Contacts, Ready Contacts, Sync.ME, Cloze, Covve, FullContact, etc. Maar er is altijd wel iets niet goed in zo'n app. Het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om een goede app te maken waardoor je contactenlijst gewoon weer klopt?

Weet iemand een goede applicatie die je echt ontzorgt bij het bijhouden van de gegevens van je contacten? Dus als een contact een nieuwe nummer krijgt, dat nieuwe nummer automatisch in je telefoonlijst komt.

Dank je!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet zeker of je dit bedoelt, maar toevallig las ik vorige week op iCulture:
https://www.iculture.nl/apps/nederlandse-apps-mei-2019/

"Onlangs bespraken we op iCulture de app Cardbox, een Nederlandse app die helpt bij het organiseren van je adresboek. Het Nederlandse Phonebook doet eigenlijk exact hetzelfde. Je maakt in Phonebook jouw eigen contactkaartje aan en deelt dit met anderen. Zodra jij iets aan jouw contactgegevens wijzigt, wordt dit automatisch aangepast in het adresboek van jouw connecties."

Ik heb ze zelf nog niet geprobeerd. Cardbox is schijnbaar alleen voor iOS en beperkt gratis. Phonebook is voor zowel iOS als Android en voor particulieren helemaal gratis.

Heb je hier wat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Spam zuigt, ik persoonlijk krijg alleen mee dat ik dus vooral nooit cardbox wil gebruiken ;) Edit: phonebook bedoel ik dan..

[ Voor 89% gewijzigd door F_J_K op 11-07-2019 22:49 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.