Gerucht: Apple vingerafdrukscanner

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ythehunter
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10 11:10
nieuws: Gerucht: Apple zet volgend jaar vingerafdrukscanner achter scherm van...
Ik snap dat ik in een niet geweldige traditie stap van irritante "Apple zeikerds" en ik heb mijzelf daar ook vaak aan geërgerd. Ik hoop toch dat deze kritiek op waarde geschat kan worden.
Deze titel is eigenlijk gewoon: "gerucht: Apple wil high end onderdeel in nieuwe IPhone". Zoals gezegd ik ben niet tegen nieuws over Apple, maar dit gaat denk ik toch te ver. Als er iemand echt kan zeggen dat dit gaat gebeuren vind ik het wel een artikel waard, maar hierbij vraag ik me toch af of er echt niets anders is waar de tijd op een productievere manier ingezet kan worden. Dit gerucht had over zo'n beetje elke willekeurige high-end telefoonmaker kunnen gaan (en daarbij zou ik hetzelfde "probleem" zien).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-10 22:13
Ik tag @arnoudwokke even. :) Hij heeft wel weekend, dus een reactie kan even op zich laten wachten!

[ Voor 54% gewijzigd door Mark_88 op 13-07-2019 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ythehunter
@arnoudwokke @Xtuv
Sorry hoor, één keer kan ik nog inkomen (al zou ik het persoonlijk dus niet doen), maar nu komt dezelfde analist opeens met een bijna gelijk verhaal en jullie publiceren het gewoon weer.. Hij gebruikt één van de oudste trucs in het boek 1. noem iets dat super waarschijnlijk is 2. Nuanceer het zo dat je je eronderuit kan lullen 3. Schiet met meerdere jaren, mensen onthouden toch alleen maar de positieve resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

ythehunter schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 21:14:
@arnoudwokke @Xtuv
Sorry hoor, één keer kan ik nog inkomen (al zou ik het persoonlijk dus niet doen), maar nu komt dezelfde analist opeens met een bijna gelijk verhaal en jullie publiceren het gewoon weer.. Hij gebruikt één van de oudste trucs in het boek 1. noem iets dat super waarschijnlijk is 2. Nuanceer het zo dat je je eronderuit kan lullen 3. Schiet met meerdere jaren, mensen onthouden toch alleen maar de positieve resultaten.
nieuws: Gerucht: iPhone krijgt in 2021 vingerafdrukscanner achter scherm en F...

Geruchten genoeg

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ythehunter
Dat is precies de aanleiding dat ik mijn laatste reactie plaatste ;)