Is 3D prestatie GTS in Win2K gelijk aan presatie in Win98SE?

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Hoi,

Ik krijg morgen mijn GeForce2 GTS kaart binnen ... geruild tegen Voodoo5 ;) . Die Voodoo was onder Windows 2000 echter eens stuk langzamer dan onder Windows 98 Second Edition (driver issue). Nou is de vraag dus of dat met de GTS en Win2K Detonator drivers ook zo is. Mocht de speed net zo hoog zijn of eventueel iets lager dan gebruik ik veel liever Win2K, vandaar. Iemand?

Thnx.

PC Specs

• Bomberman
Niemand ... ?

PC Specs

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Post het eens in het forum van www.3dgpu.com
Ben trouwens ook benieuwd, heb je trouwens een multiboot systeem, wil ik namelijk ook gaan doen....

Niet op voorraad.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:02
Ik merk geen verschil onder windows 2000/98SE/ME in OpenGL games....D3D doet het alleen in windows 2000.

Flickr | Lego collectie

• Bomberman
Edward2 ... nee ik heb geen multiboot. Als ik Win2K gebruik heb ik liever helemaal geen Win9x 'crap' meer op mijn harddisk :). En TAG_Speedy, volgens mij werkt D3D gewoon goed onder Win9x hoor! Zou wel een vette prestatie zijn van nVidia als dat echt zo zou zijn ... ;).

PC Specs

• Speedy
als wat echt zo zou zijn? Dat mijn D3D niet werkt? Dat is echt zo.

Flickr | Lego collectie

• Bomberman
Werkt jou D3D niet onder Win9x ??? Das nogal een serieus probleem ... al een topic over gepost?

PC Specs

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Dat zit iets goed fout bij je TAG_SpeedyWelke spellen, toch niet UT he?

Niet op voorraad.

• Speedy
Daar heb ik al is een topic over gehad.

wat niet werkt, idd UT, maar ook Motocross Madness 2 en (ok games kan ik me nog wat bij voorstellen) 3D mark 2000 ook niet!
OpenGL spellen gaan perfect, D3D brengt mij volledig terug naar de desktop, 3D mark ook ( altijd bij de geheugen test ). Al meerdere drivers geprobeerd (Nvida en Creative) en van win98 naar winME gegaan, probleem blijft.
Nah denk je, misschien kaart kapot, maar in win2000 gaat het wel goed, daar kan ik meer games in spelen dan in "het game-OS" win ME.
Winkel al gemaild, die zoeken nog steeds, en wacht nog op antwoord van Creative.

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1