Ik ben in het bezit van een Ring Pro en een 24V mechanische deurbel. Ik heb deze aangesloten en nu zoemt de deurbel continue zachtjes. Dit is ook wel te begrijpen daar de deurbel iets aan stroom doorlaat. In mijn verpakking zit alleen een bypass draadje en maar ik wil graag de bestaande deurbel behouden. Nu heb ik ook gelezen over de Power Kit, echter staat weer in de handleiding hiervan dat het een "bypass" is van de bestaande bel. Terwijl een instructievideo aangeeft dat de bel dan wel blijft werken. Kortom verwarring alom. Contact gehad met Ring Pro Nederland, maar die weten het niet. Wie heeft hier ervaring mee? Alvast dank!
Vraag
Alle reacties
Ik heb een soortgelijk probleem gehad met mijn Skybell. Toch maar een andere bel gekocht.
Zie: productreview: SkyBell Trim Plus WiFi Video Deurbel (aluminium) review door Edmin
Zie: productreview: SkyBell Trim Plus WiFi Video Deurbel (aluminium) review door Edmin
Ik wil dit ook graag weten. En of die Ring power kit pro ook gebruikt kan worden met andere Ring videodeurbelllen. Zoals de *Wired" versie. Uiteraard om de mechanische bel te behouden.
En wat is die powerkit. Is het een transformator om de 24V vanaf de deurbel richting de mechanische bel om te vormen tot 8V (voor 8V bellen)?
Deze vragen zijn zo lastig te beantwoorden je hebt geen idee hoe lang ik hier al mee izit.
Volgende keer maar een Eufy kopen denk ik.
En wat is die powerkit. Is het een transformator om de 24V vanaf de deurbel richting de mechanische bel om te vormen tot 8V (voor 8V bellen)?
Deze vragen zijn zo lastig te beantwoorden je hebt geen idee hoe lang ik hier al mee izit.
Volgende keer maar een Eufy kopen denk ik.