Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameFreakBaree
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 01-09-2021
Ik zoek een?
Een goed paar speakers in de kleuren zwart + oranje

Wat is je budget?
Max €100 maar liefst nog wat lager

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het vooral voor muziek gaan gebruiken. En voor licht gaming zoals bouwgames, minecraft,...

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al zeer veel speakers gevonden maar geen in de juiste kleuren. Ik had er wel 1tje gevonden maar die waren €200+
Het merk maakt mij helemaal niet uit maar gewoon niks van aliexpress of wish ofzo

Welke vragen heb je hier nog over?
- Waar ik het beste mijn boxen plaats op mijn bureau
Deze setup heb ik ongeveer:
https://images.app.goo.gl/1A8LvL38DReN66Yt8
Ik heb genoeg plaats aan de linkerkant en te weinig aan de rechterkant maar ik kan het niet verschuiven omdat er een kast staat

Beste antwoord (via GameFreakBaree op 12-07-2019 10:03)

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 16:10
Zonde om je blind te staren op zwart oranje speakers.

Met jouw budget zou je moeten kijken naar Edifier actieve PC speakers. ik ga er ff vanuit dat je ze op je pc aan wilt sluiten. Rek je budget iets op en je koopt dit: https://tweakers.net/pricewatch/1129161/edifier-r1700bt-(zwart).html. Een hele knappe speaker voor weinig geld.

Edifier heeft ook in het lagere segment (de 1280BT voor circa € 90) leuke PC speakers.

Je wilt de speakers gebruiken voor muziek en je hebt een heel erg laag budget. Muziek is juist het gebruik waarbij je juist een hele goede (helaas dus prijzige) speaker voor wilt hebben. De weergave van muziek is complex en luistert heel erg nauw. Voor gaming en films maakt de speakerkeuze en kwaliteit wat minder uit.

Anyway, tip voor een juiste keuze. Laat de kleur voor wat het is en je hebt ineens keuze uit veel meer speakers en ook nog best aardige.

[ Voor 31% gewijzigd door Hulleman op 11-07-2019 13:40 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 11:23
Met eisen die je hebt ga je niet erg ver komen helaas. De kleurstelling die je vraagt haalt 99+% van de mogelijkheden al weg.
100 euro voor een setje actieve speakers is al heel erg weinig, dan moet je het eigenlijk altijd doen met wat je tegen komt. Voor dat bedrag zou ik zeker twedehands kijken. Wellicht een setje rokit van krk.
De 4 (kleintjes) kosten je 80e per stuk nieuw, maar soms staat er wel eens wat op MP.

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1994
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:48
Is er nog een bepaalde reden dat je deze kleurencombinatie zoekt?

Er zijn honderden prachtige setjes, maar ik denk dat je zoekt naar een naald in een hooiberg. Een paar minuten Google bracht mij naar 2.0 setjes, usb gevoed, voor 2 tientjes, waar je natuurlijk niks van mag verwachten.

Is het wellicht een optie om creatief te zijn met oranje verf / spuitbus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Goede speakers zijn simpelweg datgene wat jij het beste vind klinken voor je budget. Speakers moet je horen.

Oh ja, en voor goede speakers is je budget veel te laag. Daarnaast heb je ook versterking nodig. Je geeft iig niet aan dat je actieve speakers (dus met ingebouwd versterking) zoekt.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Tweedehands is je best bet met dit budget vrees ik, sluit me volledig aan bij @s0ulmaster.
Misschien dat je op MP of ergens anders een setje actieve Klipsch kan vinden, zoiets als deze.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orphu
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 05-10 15:58

Orphu

(Space)nerd

Ik heb zelf deze: pricewatch: Edifier R1280DB Wood
Ben ik persoonlijke erg over te spreken, maar ik ben geen audiofiel. Ik heb gewoon planken boven mijn bureau gehangen en ze daarop geplaatst & een 3,5mm jack in de pc.

Not only do we live among the stars, the stars live within - Neil Degrasse Tyson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 11:23
The Eagle schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:45:
Goede speakers zijn simpelweg datgene wat jij het beste vind klinken voor je budget. Speakers moet je horen.

Oh ja, en voor goede speakers is je budget veel te laag. Daarnaast heb je ook versterking nodig. Je geeft iig niet aan dat je actieve speakers (dus met ingebouwd versterking) zoekt.
Ga er maar wel vanuit dat hij actieve speakers bedoelt. Dat haal ik in ieder geveal wel vrij makkelijk uit de context.
Zoals gezegd een setje rokit 5 kun je met een beetje geluk voor 150e van MP trekken en ze zijn misschien niet oranje, maar geel komt er wel heel dicht bij :+

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik draai al een tijdje mee in de PC en audio wereld maar ben eerlijk gezegd nog nooit zwart / oranje speakers tegengekomen.
Persoonlijk zou ik zeggen: als oranje echt een must is, koop zwarte speakers en gooi er een stukje warp overheen ofzo. Maakt de keuze een stuk groter :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 16:16

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Het kan wel, maar niet in je budget:

https://www.tonecontrol.n...nge-draadloze-monitor-set

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman

Met jouw budget zou je moeten kijken naar Edifier actieve PC speakers. ik ga er ff vanuit dat je ze op je pc aan wilt sluiten. Rek je budget iets op en je koopt dit: https://tweakers.net/pricewatch/1129161/edifier-r1700bt-(zwart).html. Een hele knappe speaker voor weinig geld.

Edifier heeft ook in het lagere segment (de 1280BT voor circa € 90) leuke PC speakers.

Je wilt de speakers gebruiken voor muziek en je hebt een heel erg laag budget. Muziek is juist het gebruik waarbij je juist een hele goede (helaas dus prijzige) speaker voor wilt hebben. De weergave van muziek is complex en luistert heel erg nauw. Voor gaming en films maakt de speakerkeuze en kwaliteit wat minder uit.

Anyway, tip voor een juiste keuze. Laat de kleur voor wat het is en je hebt ineens keuze uit veel meer speakers en ook nog best aardige.

[ Voor 31% gewijzigd door Hulleman op 11-07-2019 13:40 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameFreakBaree
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 01-09-2021
Hulleman schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:34:

Het is gewoon simpel muziek luisteren zoals op mn telefoon. Het moet niet high quality zijn. Wat ik bedoel met goed is gewoon dat ik ze niet moet vervangen om de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
GameFreakBaree schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 15:47:
[...]

Het is gewoon simpel muziek luisteren zoals op mn telefoon. Het moet niet high quality zijn. Wat ik bedoel met goed is gewoon dat ik ze niet moet vervangen om de maand
Duidelijk. Kijk eens naar edifier. Worden erg goed gereviewd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hulleman schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:34:
Wat is het verschil in (geluids) kwaliteit tussen de R1280 en de R1700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Olaf van der Spek schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 11:33:
[...]

Wat is het verschil in (geluids) kwaliteit tussen de R1280 en de R1700?
Dat weet ik niet. De R1700 zal wel een wat voller geluidsbeeld geven, omdat die speaker groter is. Ik heb die edifiers nog nooit gehoord, maar lees er wel goede dingen over.

Pagina: 1